نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. اسفند 1393 - 14:52
قشر های مختلف مردم و مسئولان استان دیدگاه خود درباره شعال سال 94 را به شرح زیر اعلام کردند.

به گزارش چهارفصل به نقل از  صبح زاگرس، با توجه به  فرارسیدن سال نو این پایگاه خبری در نظر دارد در این بسته خبری به دیدگاه قشر های مختلف مردم استان در خصوص شعار سال آینده بپردازد.

 

 قشر های مختلف مردم و مسئولان استان دیدگاه خود درباره شعال سال 94 را به شرح زیر اعلام کردند.

 

پژمان نیک اقبال معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضوعات اقتصادی از مسایل روز کشور به شمار می رود نامگذاری سال 94 می تواند در زمینه اقتصاد مقاومتی باشد.

وی اظهار کرد: چنانچه تحریم ها حذف شود و یا ادامه داشته باشد مسوولان باید درصدد پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و مولفه های آن گام بردارند.

 

حجت الاسلام قاسم مقدم نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد نیز در زمینه انتخاب شعار سال 94 گفت: در شرایط کنونی فرهنگ و اقتصاد دو مقوله مهم در جامعه هستند که می تواند شعار مدنظر مقام معظم رهبری باشند.

 

سید حمدالله خواهش نیک خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان و مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه بیان کرد:رهبر انقلاب  همیشه هوشمندانه به موضوعات توجه کرده اند.

وی افزود:با توجه به تقارن سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و روزهای آغاز سال نو،تأکید بر فرهنگ فاطمی که یکی از شاخص های آن عفاف و حجاب است پیش بینی می شود.

مسول روابط عمومی آموزش و پرورش تصریح کرد:ادامه تحریم ها و تأکید نظام جمهوری اسلامی ایران بر خودکفایی و مقابله با تحریم ها و تأکید بر اقتصاد مقاومتی به نظر می رسد بخشی از شعار توجه به اقتصاد مقاومتی با تکیه برتوان و تولید محصولات داخلی باشد.

 

وی توجه ویژه به ابتکار،خلاقیت و نوآوری و تولید علم را یکی دیگر از شعار های رهبری برای سال 94 بیان کرد و گفت:استفاده از ظرفیت توان داخلی کشور به ویژه سرمایه انسانی به عنوان زیربنای توسعه جهت مقابله با تحریم ها می تواند شعار سال باشد.

 

خواهش نیک خاطر نشان کرد:فرهنگ فاطمی و اقتصاد مقاومتی با تکیه بر دانش بومی و توان داخلی می تواند شعار دیگر رهبر انقلاب برای سال آینده باشد.

 

رضوی یکی از بانوان فعال در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به اینکه سال جدید با ایام فاطمیه مصادف است و مذاکرات هسته ای نیز روند پایانی خود را طی می کند شعار سال آینده مرتبط با الگوگیری از سیاست فاطمی نامگذاری شود.

 

 

محبوبه رضایی عضو شورای شهر دوگنبدان با بیان این وفاق و اتحاد ملی می تواند شعار سال باشد ابراز کرد: شرایط داخلی و مخصوصاً روابط منطقه و بین المللی بیشتر از هر موقع دیگر وحدت و همدلی مردم را می طلبد.

 

 

شهربانو پاک نژاد کارشناس ارشد جامعه شناسی در این زمینه بیان کرد:احساس می کنم مقام معظم رهبری شعار سال 94 را با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها "سال مصرف تولید داخلی" نامگذاری کنند.

 

ابوالحسنی یکی از دانشجویان دانشگاه یاسوج بیان کرد:با توجه به بحث مذاکرات هسته ای که پیش رو است، رهبری از طرفی می گویند از دولت حمایت و از طرفی هم مقید به حقوق هسته ای هستند.

 

وی افزود:به نظر من رهبری بحث اقتصاد اسلامی را مطرح می کنند چرا که تا حدودی به مذاکرات و تحریم ها و از طرفی به بحث اقتصاد داخلی و غیر نفتی تأکید زیادی کرده اند و یکی از دلایل هم می تواند وابستگی اقتصاد ایران به نفت باشد.

 

این دانشجو با بیان این که معرفی انقلاب اسلامی و معرفی تمدن اسلامی می تواند شعار رهبری برای سال 94 باشد تصریح کرد:به نظر می رسد رهبری مباحث مبنایی و پایه ای را بیان کنند.

 

اسما طاهری دانش آموز سال اخر  یکی از دبیرستان های استان نیز گفت:استفاده از تولیدات ملی، بصیرت و تقویت فرهنگ ایران اسلامی می تواند شعار سال  مدنظر رهبری در سال 94 باشد.

 

وی اظهار کرد: باید به خاطر داشته باشیم رهبرمعظم انقلاب با علم و اگاهی کامل از وقایع پیش روی شعاری شایسته انتخاب خواهند.

طاهری بیان کرد: اول این که باید با بصیرت به شعار منتخب رهبری بنگریم چرا که هر واژه ای که ایشان انتخاب می کنند کتیبه ای از رهنمودها است که باید  همواره در سال آتی به خاطر داشته باشیم و از آن بهره ببریم.

 

این دانش آموز خاطر نشان کرد:این نامگذاری افقی روشن از سوی مقام معظم رهبری است تا تمام گروه ها، برنامه و راهبردهای خود را مطابق با این اهداف تنظیم کنند.

 

ناهید عباسی پرستار یاسوجی دراین زمینه گفت:با توجه به بحث های روز در کشور به نظرمی رسد رهبری شعار سال را سلامتی، امید، تحصیل، کار و زندگی برای جوانان انتخاب کنند.

 

میترا رفیعی یکی از بانوان نویسنده و مشغول در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمدگفت:شعار سال آینده زمانی محقق خواهد شد که محدود به همین سال نباشد و آحاد مردم برای تحقق آن گام بردارند.

 

وی افزود: مسولان وظیفه  دارند که با برنامه ریزی های کلان این شعار را در زندگی مردم جاری و محقق سازند.

 

عذرا آذربان کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان گچساران در این زمینه بیان کرد:رهبر معظم انقلاب با فکر و ایده شعار سال را انتخاب می کنند.

وی افزود:به نظر من با توجه به شرایط و فجایع داعش، رهبری اتحاد مسمانان و افزایش جمعیت کشور را شعار سال قرار می دهند.

انتهای پیام/م.ن

 

 

 

 
 
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی