نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آذر 1398 - 17:59
یکی از دانشجویان گفت: دولت در سال 98 نتوانست بودجه 142هزار میلیاردی پیشنهادی خودش را برای درآمد های حاصل از فروش نفت برآورده سازد، و اکنون آن را به 170 هزار میلیارد تومان برای سال 99 افزایش داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از صبح زاگرس؛ ظهر امروز برخی از دانشجویان در محل نماز جمعه شهر یاسوج با در دست داشتن پلاکارد هایی به بودجه سال 99  اعتراض خود را نشان دادند .

 

یکی از دانشجویان در گفت وگو با صبح زاگرس بیان کرد: ما اینجا به نمایندگی از بسیج دانشجویی آمده ایم تا اعتراض خود را نسبت به بودجه سال 99 دولت اعلام کنیم .

 

 این دانشجو در ادامه افزود: بودجه ای که در واقع بدور از واقعیت ها است و می توان آن را در دو بخش  بررسی کنیم. متاسفانه دولت در سال 98 نتوانست بودجه 142هزار میلیاردی پیشنهادی خودش را برای درآمد های حاصل از فروش نفت برآورده سازد، و اکنون آن را به 170 هزار میلیارد تومان برای سال 99 آفزایش داده است.

 

 وی افزود: با توجه به اینکه ما در هشت ماهه نخست امسال نتوانستیم بیش از 28 و 2 دهم هزار میلیارد درآمد داشته باشیم، قطعا نمی تواند به این رقم دست پیدا کند و ما دچار کسری بودجه شدید خواهیم شد.

 

این دانشجوی هم استانی با بیان اینکه دولت معافیت های مالیاتی را حذف نکرده است گفت: معافیت های مالیاتی هنرمندان همچنان مانده است.

 

تصاویر و فیلم حضور دانشجویان معترض در مصلی نماز جمعه شهر یاسوج را مشاهده می کنید :

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا