نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. مهر 1397 - 11:01
بعد از گودبرداری آن هم با ارتفاع زیاد حفاظی که برای جلوگیری از افتادن افراد در بالای آن نصب گردید که خود می تواند عاملی بسیار خطرناک حتی برای خودروها باشد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهار فصل  ؛ در دنیای پرتلاطم امروزی، یکی از موضوعاتی که می تواند جوامع بشری را از اختلافات شخصی و جمعی در امان بدارد، «آشنایی با حقوق متقابل افراد با یکدیگر و قانون» است که مهمترین اثر این آشنایی و آگاهی را می توان در پیشگیری از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی دانست؛ بنابراین، امروز تلاش داریم تا موضوع «گودبرداری» را بررسی کنیم. 

 

رعایت نکردن مقررات قانونی در گودبرداری، صدمه به ساختمان‌های اطراف و ایجاد حوادث ناگوار برای افراد، بخشی از مخاطراتی است که در گودبرداری‌های غیراصولی می‌تواند ایجاد شود. خساراتی که در پی هر گودبرداری غیراصولی ایجاد می‌شود، نیازمند تشکیل پرونده و طرح دعوا در مراجع حقوقی و قضایی است و از این منظر، باید مشخص شود، چه عواملی در بروز این خسارت نقش داشته‌اند.

یکی از اصولی که باید حتما در گودبرداری به ان توجه ویژه ای داشت نصب محافظ اطراف منطقه ای است که گودبرداری انجام می گیرد.

گودبرداری در خیابان ریحان یک شصت متری محمود آباد یاسوج را می توان یکی از گود برداری های غیر اصولی نامید که بعد از گودبرداری آن هم با ارتفاع زیاد حفاظی که برای جلوگیری از افتادن افراد در بالای آن نصب گردید که خود می تواند عاملی بسیار خطرناک حتی برای خودروها باشد .

 

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید در قسمت هایی از آن می بینیم که زیر حفاظ خالی شده و هر لحظه امکان دارد زمین رانش کند که امیدواریم مسئولین مربوطه و صاحب ملک هر چه سریع تر و قبل از آن که اتفاق ناگواری در این مسیر رخ دهد فکری به حال آن کند .

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی