نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1396 - 14:33
نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از  چرام،آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از خطبه های نمازجمعه شهرستان چرام ، با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد:همه می دانیم مصباح هدایت چیست و کیست ،  حسین ابن علی برای عقل ها و اندیشه ها نور و چراغ و برای احساسها کشتی نجات است.

 

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد:سخنی را شنیده ایم و گفته ایم که حسین بن علی، امام هر نیکی،پاکی،عزت و افتخار و همچنین علم و اندیشه است و عزت و افتخار در هم تنیده شده اند و میان دو چیز یا دوکسی ایجاد می شود و باید گفت هرگاه کسی به کانون قدرت و اقتدار تکیه زند، این لفظ را داراست.

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به عزیز بودن هر کس تصریح کرد: انسان ها اگر می خواهند عزیز باشند،سیدالشهدا را الگو و انتخاب کنند یعنی در یک جامعه شش عنصر همچون توحید، رسالت نبوی ،جامعه معارف به امر به معروف و نهی از منکر و همچنین حاکمیت انسان های پاک راز موفقیت آن جامعه است و  انسان با دارا بودن این شش عنصر موفق خواهد شد و دشمنان می‌خواهند به این شش عنصر حمله کنند.

 

آیت الله ملک حسینی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: هدف سخنان رئیس جمهور آمریکا ایجاد خشم برای ایرانیان بود ، کشوری که بتواند برای آمریکا بحرانزا باشد، موفق بوده است ، ایران مخالف تروریسم بوده و توانسته است که به یک خطر بزرگ برای دشمنان تبدیل شود.

 

آیت الله ملک حسینی در ادامه سخنانش با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی دولتمردان امریکایی تصریح کرد : تروریست خواندن سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران یک پیروزی است.

 

وی تهدیدهای درونی را ناشی از سیاست بازی ها و جناح بندی های بی مورد عنوان کرد و گفت: تهدید های درونی از تهدید های خارجی بدتر است.

 

نماینده ولی فقیه استان در پایان سخنانش عنوان کرد: دشمن درونی خطرناکتر از دشمن خارجی است و باید در مقابل تهدیدات، یکدل و همدل باشیم تا شرمنده شهدا و انقلاب و همچنین مقام معظم رهبری نشویم.

 

انتهای پیام/ش

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی