نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. تير 1402 - 12:00
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان خبرهای خوبی برای مردم استان داشت.

به گزارش چهارفصل  سید علی احمدزاده در خصوص اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان گفت: دولت هفته آینده به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند که از همه مردم می‌خواهم با همدلی و همراهی و همفکری به سمت مطالبات استان پیش برویم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیش‌بینی می‌شود در سفر دور دوم دولت به استان ۱۱ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های استان اختصاص داده شود.

 

وی در خصوص بیمارستان تامین اجتماعی دهدشت گفت: اختلاف میان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت بود که با تدبیر معاون اول رئیس جمهور قرار شد ۵۰ درصد هزینه ساخت بیمارستان توسط تامین اجتماعی و ۵۰ درصد توسط وزارت بهداشت هزینه شود که با رفع مشکل بیمارستان جدید دهدشت کلنگ‌زنی می‌شود.

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ضریب اشغال تخت در دهدشت ۹۲ درصد است و وضعیت بحرانی در این شهرستان داریم که با احداث بیمارستان ۱۰۵ تخت خوابی تامین اجتماعی مشکل رفع خواهد شد.

 

احمدزاده با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد فاقد مرکز پرتو درمانی است، بیان کرد: مرکز پرتو درمانی نیازمند بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که از محل نفت تامین شده و مرکز پرتو درمانی ساخته می‌شود.

 

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین برای بیمارستان‌های در حال ساخت استان اعتبار اختصاص داده شود،ضمن اینکه علاقمند به ساخت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی پاتاوه هستیم.

 

وی همچنین با بیان اینکه در همه شهرستان‌های استان یک وزیر حضور پیدا می‌کند، گفت: مارگون شهرستان تازه تاسیس و محروم استان است که به همین منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه به این شهرستان سفر می‌کند.

 

 احمدزاده در خصوص سد تنگ سرخ نیز ‌اظهار داشت: فعالیت اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد متوقف نیست و هم اکنون در 16 جبهه کاری عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

 

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سد تنگ سرخ را یک هزار و 700 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: برساخت شبکه پایین دست سد تنگ سرخ اصرار داریم سد تنگ سرخ در مدار ساخت است.

 

احمدزاده با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم سد تنگ سرخ تا پایان امسال تکمیل و آبگیری شود، ادامه داد: ساخت شبکه پایین دست این سد حداقل به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی