نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. خرداد 1402 - 15:09
به نظر می رسد عزم جدی برای مقابله با تخلفات نانوایی‌ها در سطح شهر یاسوج وجود ندارد و صرفا به اجبار رسانه‌ها برخوردهای مقطعی صورت می‌گیرد.

به گزارش چهارفصل در روزهای اخیر موضوع نان و فعالیت برخی نانوایی‌ها در شهر یاسوج مورد گلایه مردم و انتقاد رسانه‌ها قرارگرفته است و مسئولان هم وعده برخورد با متخلفان را می‌دهند.

 

اگر نگاهی به برخی نانوایی‌های سطح شهر یاسوج داشته باشید متوجه برخی صفوف شلوغ آن‌ها می‌شوید که برخی از آن‌ها مشکل کمبود آرد را بهانه می‌کنند و اعلام می‌کنند مجبور هستند زمان پخت کمتری نیز داشته باشند.

 

بررسی صحبت مسئولان امر در این خصوص نیز حکایت از این دارد که نانوایی‌ها اقدام به فروش آردهای خود می‌کنند؛ حال سؤال از مسئولان محترم این است شما که در جریان فروش شبانه آرد هستید چرا اقدام قاطع برای برخورد با این تخلف عمده صورت نمی‌گیرد یا اگر تاکنون صورت گرفته است چرا اثرات ملموس آن دیده نمی‌شود؟

 

از طرف دیگر وضعیت کارخانه‌های شهرستان بویراحمد موضوع دیگری را نشان می‌دهد هرچند که شاید کیفیت آرد مورد تأکید اکثریت استفاده‌کنندگان نیست اما کمیت تولید می‌تواند پاسخگوی نیاز شهروندان باشد اما غفلت از این موضوع نشان می‌دهد ضعف و برنامه‌ریزی مدیریتی در این حوزه  وجود دارد.

 

سؤال دیگری که در این خصوص مطرح می‌شود این است که چرا به نانوایی‌ها اجازه می‌دهند به‌جای فروش نان، نان خشک بفروشند که به گفته خودشان به لحاظ اقتصادی به‌صرفه‌تر است؟

 

این در حالی است که مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد چندی پیش در گفتگو با این رسانه اعلام کرده بود: کسانی که خودسرانه اقدام به تعطیلی نانوایی می‌کنند توسط بازرسان به تعزیرات معرفی و مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان نیز در گفتگو با این رسانه گفته بود: پیگیری موضوع تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها و مشکلات این حوزه در طی هفته‌های آینده باهدف ساماندهی و بررسی مشکلات و برخی بی‌نظمی‌ها در یک جلسه دنبال خواهد شد.

 

بهتر است مسئولان استانی هر اقدامی می‌خواهند انجام دهند با فوریت انجام گیرد چراکه همین مسئله می‌تواند موجب نارضایتی مردم شود که در این صورت مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی