نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. ارديبهشت 1400 - 11:54
ارایه حال خوش و وضعیت خیلی مناسب از استان به میهمانان کشوری دردی را دوا نمیکند و می گویند خب اوضاع خوب است و اینجا دیگر کاری نداریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛  خبر بسیار نگران کننده بود، تیتر رسانه ها  که ذهنیت ها را به سمت و سویی دیگر سوق داد، این روزها اوضاع نگران کننده ای در بیمارستان های استان حاکم شده است.

رشد بی حد و اندازه بیماران بستری شده امان کادر درمان را بریده است و کمتر جایی دیگر تخت خالی پیدا می شود، نتایج تست های کرونا با تاخیر ارایه می شود که خود نشان از نمونه گیری های بسیار بالای این موضوع دارد.

ارایه حال خوش و وضعیت خیلی مناسب از استان به میهمانان کشوری دردی را دوا نمیکند و می گویند خب اوضاع خوب است و اینجا دیگر کاری نداریم.

اینکه از حق و حقوق استان و زحمات کادر درمان استان در جمع مسئولان کشوری دفاع کنیم کاری پسندیده و معقول است ولی اینکه به کلی همه چیز را خوب و تر و تمیز جلوه دهیم شاید مناسب نباشد.

جناب آقای استاندار محترم، تلاش های شما را داریم می بینیم و بر کسی پوشیده نیست. اما خود را بازیچه تیترها و یکجانبه نگری ها نشان ندهید.

مردم از شما انتظار دیگری دارند، کلیپ هایی که با حضور معاون وزیر بهداشت در گچساران منتشر شد را نگاهی بیاندازید تا بیشتر متوجه اوضاع شوید.

این گونه اطلاع رسانی های رسانه ای در این شرایط که روزانه در حال وداع با عزیزانمان هستیم مساعد نیست و ذهن ها را به سمت و سویی دیگر سوق می دهد.

یادداشت: علی عباسی

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا