نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. فروردين 1400 - 14:00
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد به تشریح فعالیت های سپاه شهرستان در زمینه مقابله با کرونا و برپایی ایستگاه غربالگری تست رپید در ورودی شهر یاسوج پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ جانشین ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و طی ابلاغ ستاد مبارزه با کرونای استان کهگیلویه بویراحمد به سپاه ناحیه بویراحمد این ناحیه از تاریخ 18 اسفند 1399 زمان بندی گروهی را در  ورودی شهر یاسوج از سمت شیراز تا  تاریخ 18 فرودین 1400 سازمان دهی و از ظرفیت بسیج استفاده کرده است.

 

سرهنگ محمدلطیف ارجمند افزود:  هر روز  یک تیم هفت نفره در ورودی شهر یاسوج مستقر کرده ایم  که این افراد اقدام به برگشت دادن پلاک های غیر بومی هم چنین گرفتن تست های رپید می کنند.

 

وی افزود:  در ورودی شهر نیرو های نظامی و انتظامی همچنین نیروهای راهور و علوم پزشکی حضور دارند و با هماهنگی و همکاری یک دیگر اقدامات لازم برای مقابله با کرونا را انجام می دهند.

 

ارجمند در ادامه با اشاره به این که نتیجه تست کرونایی که از مسافران گرفته می شود تقریبا 10 دقیقه بعد مشخص خواهد شد گفت: اگر نتیجه تست مثبت باشد از آن ها می خواهیم خودشان را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج معرفی کنند یا در خانه اقدام به خود مراقبتی کنند.

 

وی با اشاره به این که در روز فقط 60 عدد تست کرونا می توانیم انجام دهیم بیان کرد: قصور در این مساله از سوی مسئولان استان نیست بلکه از ناحیه وزارت بهداشت است ما این آمادگی را داریم که در صورت افزایش بسته های تست کرونا می توانیم تعداد بیشتری را روزانه تست کنیم.

 

 ارجمند بیان داشت: به دلیل تردد بسیار زیاد خودروهای با پلاک غیر بومی سعی می کنیم تذکرات در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی را نیز به سرنشینان این خودروها بدهیم.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛
 

 
 
 
 
 
 
 
 
---
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی