نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. آبان 1399 - 9:05
اگرچه دهدشت یکی از سه شهر وضعیت سیاه کرونایی کهگیلویه و بویراحمدبه شمار می رود برخی بی توجه به پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری مراسمات عروسی در باغات این شهر می کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل از  صبح زاگرس در حالی که طبق آخرین آمار 416 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند و وضعیت استان هم اکنون بحرانی است این روز ها شاعد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از مناطق استان هستیم.

این در حالی است که کرونا جان تعداد زیادی از هم وطنان را گرفته و خیلی ها روی تخت بیمارستان در حال جان سپردن هستند.

استان کهگیلویه وبویراحمد نیز از این قضیه مستثنی نیست و شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت در شرایط بحرانی و سیاه کرونایی قرار دارند برخی افراد بدون توجه به شرایط ویژه کرونایی و خطری که در کمین شهروندان نشسته است، بازهم اقدام به برگزاری مراسمات عروسی بدون در نظر گرفتن اصول و پروتکل های بهداشتی در استان می کنند.

در آخرین اقدام از این نوع بی توجهی ها به رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از شهروند خبرنگاران به ما اطلاع داده است که امشب در یکی از باغ های این شهر(دهدشت) قرار است مراسم عروسی برگزار شود حتی تعداد زیادی نیز به این عروسی دعوت شده اند، این موضع در حالی است که شهر دهدشت یکی از سه شهر در وضعیت سیاه کرونایی استان بوده که از نظر انتشار ویروس کرونا در وضعیت وخیمی قرار دارد.

آیا بهتر نسیت در این شرایط که ویروس کرونا جان تعداد زیادی از هموطنان را گرفته و روز به روز بر تعداد جان باختگان این ویروس در حال افزایش است با رعایت پروتکل های بهداشتی هم از آلود شدن خود و خوشاوندان به این ویروس کشنده جلوگیری کنیم و هم باری از دوش کادر درمان که این روز ها جانانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند برداریم؟.

آیا مسئولین نظارتی توجهی به برگزاری این نوع عروسی ها در این شرایط سیاه کرونایی می کنند؟.

آیا بهتر نیست برای سلامت جامعه هم که شده جلوی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این روز های سخت کرونایی که آمار فوتی ها و مبتلایان روز به روز افزایش می یابد را بگیریم؟.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی