نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. تير 1398 - 17:13
سردار خرم دل: مجموعه نظام اگر بخواهد تاثیر جهانی خود را در زمینه‌های مختلف داشته باشد باید رسانه‌ها تقویت شوند، شما رسانه‌ها می‌توانید رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنید و تنها 10 تا 20 درصد اعمال قدرت نظامی است.

به نقل از چهارفصل؛ فرمانده سپاه فتح استان در دیدار با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه رئیس بسیج رسانه استان با اشاره به نقش و کارکردهای رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: مجموعه نظام اگر بخواهد تاثیر جهانی خود را در زمینه‌های مختلف داشته باشد باید رسانه‌ها تقویت شوند، شما رسانه‌ها می‌توانید رسالت انقلاب را به همه جهان صادر کنید و تنها 10 تا 20 درصد اعمال قدرت نظامی است.

 

سردار حمید خرم دل بیان کرد: تبیین زیبایی‌های انقلاب به مانند دفاع از مظلوم و استکبارستیزی جز از طریق رسانه امکان‌پذیر نیست.

 

وی افزود: باید کاری کنید که سرمایه‌گذار وارد استان شما شود زیرا بسیاری از زیرساخت‌ها برای مثال در حوزه گردشگری آماده نیست و باید رسانه‌ها وظیفه خود را در این خصوص انجام دهند.

 

فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به این که حضور رسانه‌های استان در همه جای استان گفت: از مسؤولان شنیدیم که نزدیک به 180 سایت در استان وجود دارد، رقم بالایی است که باید از ظرفیت آن‌ها جهت توسعه استان استفاده کرد.

 

سردار خرم دل ادامه داد: بحثی در شورای تامین مطرح شد که مربوط به رشد قارچ گونه برخی سایت ها بود که شایعه درست می کنند و پول می گیرند و کسی را تخریب می کنند یا فردی را تقویت می کنند؛ از این منظر تعداد زیاد رسانه ها حُسن نیست و می تواند به ضرر استان باشد.

 

سردار خرمدل با تاکید بر این که آبروی مردم از هر چیزی مهم‌تر است افزود: رسانه با در نظر گرفتن آبروی مردم و مدیران به وظیفه خود عمل کرده و در راه توسعه استان رسالت خود را انجام دهند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی