نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. بهمن 1397 - 12:53
ایلات و طوائف مختلف است؛ سرخاب و سفیدآب میکنند و دوشادوش مسئولان به میدان می آیند تا شکوه و عظمت این روز را دوچندان کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهارفصل؛ به نقل ازصبح زاگرس، محمود محمدی (فعال رسانه ای) - چهل بهار آمد و همچنان انقلاب شکوهمندمان همچون درخت تناور پرثمری در میان تندبادها سر خم نکرد؛ ایران اسلامی مان بیش از همیشه متحد تر میشود، سلایق مختلف سیاسی وقتی که پای عزت ایران در میان است، رنگ می بازد.

 

ایرانی زاده همیشه معتقد است که دست اجنبی نباید به خاک و ناموس این کشور برسد، خوب میداند استقلال و امنیت دو نعمتی است که به یادش و به نامش سرا پا ایستاده است.

 

شور و شعف انقلابی همراه با غیرت حماسی بار دیگر مردم ایران زمین را به دفاع از نام نامی وطن می کشاند، نیک باید دانست ما را گر اختلاف سلیقه هست، اما اختلاف عقیده نیست!

 

تاریخ کشورمان سراسر حماسه آفرینی مردمانی است که هرچه در تگنا قرار میگیرند، وحدت شان دیدنی تر میشود، چیزی که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نیز بر آن گواهی داده اند.

 

همه خوب می دانیم که مشکلات در کشورمان هست و فشارها از سوی بیگانگان همه جانبه شده است، اما پای ایران که وسط بیاید لر، کرد، عرب، ترکمن، بلوچ و ... نمی شناسد. همان ها که بیشتر از همه مطالبه گر رفع مشکلات شان هستند، باز هم در صف اول این مبارزه قرار دارند. البته مسئولان باید به فکر باشند و قدر این مردم را باید بدانند.

 

 اما چه شور و شعفی این روزها در سرزمین دلاورمردان و شیرزنان کهگیلویه و بویراحمدی نهفته است، شیرینی عهدی که 40 ساله میشود و به اسم چله عزت نامیده میشود.

 

ایلات و طوائف مختلف است؛ سرخاب و سفیدآب میکنند و دوشادوش مسئولان به میدان می آیند تا شکوه و عظمت این روز را دوچندان کنند.

از زیلایی تا دیشموک برنو ها را به آذین می بندند و قطارها بر کمر سفت می کنند تا بار دیگر یاد حماسه تنگ گجستان، تنگ تامرادی در مبارزه با رژیم منحوش پهلوی را زنده بدارند، تا بار دیگر عهدی با شهدای گلگون کفن انقلاب و هشت سال دفاع مقدس استان تازه کنند.

 

آری ترامپ، پمپئو و بولتون بدانند همچون نیاکان شان فردا یکبار دیگر با مشت های لرها به آسمان می روند و در زیر چکمه های عشایری شان پوزه شان به خاک مالیده می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی