نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. شهريور 1397 - 12:17
عدم وجود سطل زباله در بسیاری از نقاط مرکزی شهر یاسوج باعث انباشته شدن زباله در خیابان و نمایان ساختن چهره ای زشت از پایتخت طبیعت ایران برای مسافران و رهگذران را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری چهار فصل  شهر یاسوج مرکز استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نگینی درخشان در جنوب کشور شناخته می شود و سالانه بخصوص در فصول گرما شاهد خیل عظیمی از مسافران و گردشگران است.

حتما بارها برایتان پیش آمده برای اینکه بخواهید با نریختن زباله در سطح شهر به شعار" شهر ما خانه ما" به عنوان اولین قدم رفتار شهروندی جامه عمل بپوشانید، مستأصل مانده‌اید چون در خیابانی هایی هستید  که از داشتن سطل زباله بی بهره است.

اینجاست که شاید مفهوم این شعار برایتان کمرنگ ‌شود و بی‌درنگ زباله را در خیابان رها کنید و یا شاید آن را در کیفتان قرار دهید تا در نزدیک‌ترین سطل زباله بیاندازید.

علی رغم اینکه بسیاری از ما شاهد تلاش های فراوان کارگران شهرداری در طول شبانه روز برای مهیا کردن محیطی تمیز و پاکیزه و عاری از زباله برای شهروندان بوده ایم، با این حال عدم وجود سطل زباله در بسیاری از نقاط مرکزی شهر یاسوج باعث انباشته شدن زباله در خیابان و نمایان ساختن چهره ای زشت از  پایتخت طبیعت ایران برای مسافران و رهگذران را فراهم کرده است.

 

این مشکل در خیابان های هجرت و همچنین فردوسی که از جمله خیابان های شلوغ و پر رفت و امد شهر هستند، به وضوح دیده می شود و در مواردی به دلیل همین مساله، شاهد انباشت زباله در معابر این خیابان ها هستیم که انتظار می رود شهرداری یاسوج نسبت به رفع این مشکل اقدام کند، هر چند که در اکثر خیابان های سطح شهر این مشکل وجود دارد.

 

تصاویر بیشتری از کمبود سطل زباله در زیر امده است:

 

 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی