نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1396 - 13:09
نمایشگاه زمستانه عرضه کالا در محل دائمی نمایشگاه های شهر یاسوج آغاز به کار کرد و تا اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهار فصل؛ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل نمایشگاه های دائمی یاسوج فعالیت خود را آغاز کرد و این نمایشگاه تا 1 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

ساعت بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت 15 الی 22 خواهد بود.

 

در این نمایشگاه غرفه دارانی از استان های مختلف از جمله تهران، آذربایجان، فارس، یزد، اردبیل، خوزستان، گیلان و کردستان حضور دارند.

 

زندفر مسئول نمایشگاه بیان کرد: در این نمایشگاه از تولید کننده ها یا نمایندگی ها سراسر ایران حضور دارند و به عرضه کالاهای خود می پردازند.

وی افزود:  بیشترین غرفه ها متعلق به شهر های مشهد، اصفهان، زنجان و شهرکرد هستند و استان کهگیلویه و بویر احمد تنها با 3 غرفه در این نمایشگاه شرکت کرد.

 

زندفر اظهار داشت: برای برگزاری این نمایشگاه خیلی از نهاد ها و مسئولین همکاری های لازم را انجام دادند که از همه آنها قدردانی می کنیم و از عموم مردم تقاضا داریم با توجه به تنوع محصولات از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

مدیر نمایشگاه بیان کرد: راه اندازی نمایشگاه در یاسوج  از بیشترین هزینه برخوردار است که هزینه تبلیغات نسبت به سراسر کشور مناسب نیست. شهرداری همکاری های خوبی با مسئولین برگزاری نمایشگاه داشته اند ولی با توجه به فصل زمستان سیستم گرمایشی در این سالن ها وجود ندارد که اتظار داریم این مشکل حل شود.

 

وی افزود : با توجه به اینکه این نمایشگاه بطور مستقیم برای  15 نفر شغل ایجاد میکند و با وجود 148 غرفه و عرضه محصولات داخلی و حمایت از تولید ملی در این نمایشگاه، نیاز نیروهای مشغول در آن به غذا و محلی برای استراحت و ... خود به خود برای برخی از صنف ها سود آوری دارد و به بخشهایی از بازار رونق می دهد ولی برخی از دست های پشت پرده مانع از برگزاری چنین نمایشگاه هایی میشود.

 

وی در ادامه بیان کرد : یکی دیگر از مشکلات ما بیلبورد های شهر است که آنها را در اختیار فرد خارج از استان قرار داده اند که بصورت سلیقه ای هزینه دریافت می کند و ما برای تبلیغات این نمایشگاه هزینه های زیادی را پرداخت کردیم.

برخی از مشکلات غرفه داران در نمایشگاه زمستانه یاسوج

در بازدید از این نمایشگاه در یاسوج برخی از غرفه داران؛ تبلیغات کم و دیرهنگام برای نمایشگاه، نبود سیستم گرمایشی، ساعت بازدید نمایشگاه که فقط عصرها از ساعت 15 الی 22 شب است که به دلیل سرد بودن هوا برای غرفه داران و برای بازدید کنندگان سخت است و همچنین تاریک بودن محوطه بیرونی نمایشگاه را از مهمترین مشکلات نمایشگاه بیان داشتند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی