نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. آذر 1396 - 11:49
حدود دو ماه از حضور احمدی در منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد می گذرد که البته شاهد تغییراتی نیز در این دو ماه در استان بودیم در همین راستا به میان مردم مرکز استان رفتیم و از آنها درباره انتظاراتی که از استاندار جدید دارند، سوال کردیم که دراین گزارش به آن می پردازیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ علی محمد احمدی، نماینده پیشین دهلران استان ایلام و نایب، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم، به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به هیئت دولت معرفی شده بود که در جلسه روز چهارشنبه، ۲۲ شهریور امسال هیئت دولت به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

حدود دو ماه از حضور احمدی در منصب استانداری کهگیلویه و بویراحمد می گذرد که البته شاهد تغییراتی نیز در این دو ماه در استان بودیم در همین راستا به میان مردم مرکز استان رفتیم و از آنها درباره انتظاراتی که از استاندار جدید دارند، پرسیدیم که در گزارش زیر به آن می پردازیم.

در ابتدا به سراغ حسینی از شهروندان یاسوجی رفتیم که وی با اشاره به انتظاراتی که از استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، گفت: از استاندار انتظار داریم که به فکر جوانان، بیکاری و ازدواج آنان باشد.

وی با اشاره به بزرگترین معضل استان گفت: بیکاری از مشکلات استان است که می توان با ایجاد کارخانجات، جوانان را به کار گیرند و همچنین مشکل میوه در استان را با ایجاد سردخانه برطرف کنند.

علوی نژاد از دیگر شهروندان یاسوج گفت: انتظار داریم به فقرا و جوانان رسیدگی شود و از لحاظ اجتماعی و کشاورزی به مردم رسیدگی شود.

وی افزود: بزرگترین معضل استان را بیکاری جوانان  میدانم.

تیموری از جوانان شهر با تبریک به استاندار جدید گفت: از استاندار جدید در وهله اول آبادی و عمرانی شهر و روستاها را می خواهیم.

وی بیان کرد: بیکاری یکی از مشکلات بزرگ استان می باشد که هرچه سریعتری باید نسبت به رفع آن همت شود.

عزیزی یکی از مغازه داران شهر یاسوج گفت: از استاندار جدید انتظار داریم که زمینه اشتغال و کار را برای جوانان استان ایجاد کنند و بنده در این مغازه شاهد هستم که بسیاری از جوانان از بیکاری رنج می برند و نیاز است که این موضوع سریعتر بررسی گردد. 

محمودیان از جوانانی که در یاسوج اقامت دارد، گفت: اولین موضوع بیکاری است که در سطح کشور هم فراگیر است، موضوع دوم مسائل فرهنگی استان است که به شدت باید روی آن کار شود و یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی آن بیکاری است.

وی افزود: انتظار داریم که از جوانان نیز در استان استفاده شود  و بیکاری نیاز به یک حرکت جهادی دارد که با همت نمایندگان این استان از این معضل نجات یابیم.

حسنی دیگر شهروند یاسوجی گفت: رفع مشکل از استان انتظاری است که ما از استاندار داریم و بیکاری و اقتصاد از بزرگترین معضلات استان است.

احمدی دیگر جوان یاسوجی گفت: رفع مشکلات مردم انتظار ما از استاندار است و بیکاری و نبود شغل بزرگترین معضل استان است.

تیموری یکی از ورزشکاران شهر یاسوج گفت: ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و رفع بیکاری از جمله انتظارات ما از استاندار جدید است. 

وی افزود: همه جوان ها تحصیلات دانشگاهی دارند و در حال حاضر بیکاری هستند.

این ورزشکار هم استانی بیان کرد: خود من قهرمان جودوی آسیا هستم و لیسانس تربیت بدنی دارم که در حال حاضر بیکار هستم.

عبدالهی یکی از شهروندان یاسوجی گفت: از استاندار جدید انتظار داریم که مشکلات مردم و استان را برطرف کند.

وی افزود: بیکاری جوانان بزرگترین معضل استان است.

عسکری دیگر شهروند یاسوجی گفت: بیکاری جوانان از بزرگترین معضلات شهر است که از استاندار جدید انتظار داریم که هرچه سریعتراین مشکل را برطرف نماید.

مرادی یکی از مغازه دارن یاسوجی گفت: اولین انتظار ما از استاندار جدید، انتخاب مدیران لایق و شایسته است و حتی المقدور از مدیران جوان استفاده گردد که حداقل شاهد تغییر در استان باشیم.

وی افزود: میدان و عرصه ها به جوانان داده نمی شود و شاهد این هستیم که جوانان تحصیل کرده به خاطر عدم توجه مسئولین به آنها با بیکاری روبرو هستند.

مغازه دار یاسوجی بیان کرد: در حد توان باید استان را به یک استان صنعتی تبدیل کنند که بحران بیکاری فعال شود و امیدواریم که شایسته سالاری جای انتخاب های قومی و قبیله های در استان را بگیرد.

انتهای پیام

 

 

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی