نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1396 - 10:17
در رثای شهید حاج عبدالرحمن مشی؛
یادواره "آبروی بازار" در کازرون برگزار شد+تصاویر
همسر شهید در این یادواره گفت:اول اینکه دائما دعا می کردند حیات دنیویشان قبل از امام خمینی(ره) به اتمام برسد نه بعد از ایشان، می گفت نمی‌توانم در دنیای بعداز امام زندگی کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ مراسم یادواره حاج عبدالرحمن مشی در محل بازار شهرستان کازرون با حضور مسئولین و کسبه برگزار گردید که در این مراسم حجت الاسلام‌ والمسلمین حجه الله  مشی، یادگار این شهید بزرگوار به نقل خاطراتی از پدر شهیدشان پرداختند: پدرم نسبت به تربیت صحیح فرزندانشان بسیار دقّت داشتند، تا جایی که به مادرم اینچنین گفته بودند: همه ی زحمات رسیدگی به بچه ها با من، لکن شما فقط با وضو به فرزندانم شیر بدهید.

پس از آن همسر بزرگوار این شهید هم به نقل سخنان و خاطراتی از ایشان پرداختند.

وی گفت:اول اینکه دائما دعا می کردند حیات دنیویشان قبل از امام خمینی(ره) به اتمام برسد نه بعد از ایشان، می گفت نمی‌توانم در دنیای بعداز امام زندگی کنم، به من  و "دعا کن بدست بعثی ها اسیر نشوم، زیرا اگر آنها مرا تیکّه تیکّه کنند که به امام توهین کنم، قادر به چنین کاری نخواهم بود، و حقیقتا همانگونه که شهید نسبت به ولی فقیهِ زمان خویش، حضرت امام خمینی(ره) ارادت محض داشتند و نصبت به آن مرد خدا پرتعصب و باغیرت بودند؛ فرزندان ایشان نیز به همان اندازه نسبت به امام خامنه ای(مدظله) متعصّب بوده، عاشق و سربازِ ولیّ امر مسلمین، انقلاب و نظامِ مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

همسر شهید بیان کرد: هرچقدر در زمان حیاتشان به اهل منزل بذل محبت و گره گشایی داشتند، امروز به مراتب بیش از گذشته در خدمت خانه و فرزندانشان هستند و اموراتِ زندگیمان را به احسن وجه مدیریت میکنند.

در پایان حجت الاسلام خرسند، امام جمعه محترم شهرستان در سخنانی به نقش مهم بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب و جنگ ۸ سال دفاع مقدس پرداخته و از خصوصیات بارز اخلاقی شهید اینگونه نقل کردند: شهید مشی بصیر ولایتمدار بود.

وی افزود: ایشان بسیار علاقه مند به روحانیت بودند و روحانیت را خیلی احترام میکردند.
 
این مراسم به همت بسیج اصناف سپاه پاسداران کازرون، باحضور فرمانده محترم سپاه، فرماندار محترم، شهردار و اعضای محترم شورای شهر و سایر مسئولین و عموم‌ مردم شهید پرور کازرون برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی