نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. مهر 1396 - 14:50
شهروندان یاسوجی در واکنش به اعلام دولت مبنی بر واریز پول باقی مانده از سهام عدالت جهت دریافت کامل سود آن از سوی مردم، نارضایتی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ شهروندان یاسوجی در واکنش به اعلام دولت مبنی بر واریز پول باقی مانده از سهام عدالت جهت دریافت کامل سود آن از سوی مردم، نارضایتی خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.در این زمینه یکی از شهروندان یاسوجی در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل با اشاره به پرداخت این پول گفت: توانایی پرداخت این پول را ندارم و ما اجازه نخواهیم داد که این سهام عدالت به تملک دولت در بیاید و باید کل سهام به مردم تعلق بگیرد.

ما در این زمینه از مسئولین ناراضی هستیم چون هر روز سخن متفاوتی از مسئولان شنیده می شود مثلاً یک روز اعلام می کنند ثبت نام اینترنتی انجام دهید، یک روز اعلام می کنند تا آخر شهریور این پول واریز می گردد، یک روز اعلام می کنند که مابقی پول را جهت دریافت سود واریز کنید که بسیار متفاوت هستند.

یکی دیگر از شهروندان نیز در موضوع پرداخت مابقی سهام عدالت گفت: پولی برای پرداخت ندارم. دولت یک سندی در اختیار ما گذاشته است که حق ما در این کشور است و الان میبینم که دولت گفته است بیاید این پول را واریز کنید تا مابقی پول را دریافت کنید. ما با این حکمی که دستمان است پیگیر این موضوع خواهیم بود.

جوان یاسوجی نیز گفت: می ترسیم که این پول را واریز کنیم و تا چند سال دیگه از آن خبری نشود و در نهایت می گویم سهام عدالت به دست ما نمی رسد.

شهروند یاسوجی دیگری با اشاره به نداشتن پولی گفت:حرف دولت روی حساب و کتاب نبوده است و مردم قطعاً نسبت به این موضوع اعتراض نشان خواهند داد و انتظارمون از مسئولین این است که بیشتر به فکر مردم باشند و فقط به سخن گفتن اکتفا نکنند.

دیگر شهروند یاسوجی گفت: تا الان هیچگونه سهامی دریافت نکرده ام و اعتقادی به پرداخت پول برای دریافت سهام ندارم و واقعاً مشخص نیست که آیا پرداخت پول فایده ای دارد و لزومی هم ندارد که پرداخت کنیم و اصلاً دولت نباید به دنبال گرفتن این پول باشد چون اگر حق مردم است چه لزومی دارد که دولت آن را بردارد. بالاخره ما جزو این دولت و مملکت هستیم و نباید حق ما را پایمال کنند و از مسئولین می خواهیم که به قشر مستضعف هم توجه کنند و فقط به دنبال شعار نباشند.

شهروند یاسوجی گفت:حرف دولت درست نیست و مردم نسبت به این مسئله معترض هستند و از دولت می خواهند که حرفهایش را عملی کنند.

یکی از بازاریان شهر یاسوج هم در این رابطه گفت: توانایی پرداخت نداریم.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی