نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. مهر 1396 - 15:33
امام جمعه یاسوج گفت: اگر آمریکا بیش از این می توانست در مقابل ما مقابله کند کوتاهی نمی کردزیرا با ارتش و سپاه این بازوهای قدرتمند روبرو است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روایت رسول گرامی اسلام که فرمودند:" بترس از خدا هم در پنهانی و هم در آشکارا"  گفت:گاهی اوقات انسان در تنهایی گناهی انجام میدهد که با خودش فکر می کند، کسی آن گناه را نمی بیند که باید بدانیم خدا در تاریکی و تنهایی همه را می بیند و شاهد حال و احوال همه ماست.

وی اظهار کرد: خداوند برای جلب رضایت مومنان نور خود را به اکمال می رساند که این وعده خداست اگر ما با اتحاد و انسجام با برادران دینی خودعمل کنیم خداوند با ماست و دشمنان توان مقابله با مومنین خداترس را نخواهند داشت.

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه دشمن دو نوع رفتار با ما دارد یکی درونی و دیگری بیرونی که گاهی همانند گرگ زوزه می کشد و حمله می کند، عنوان کرد: اما گاهی می بینند که حمله گرگانه فایده ای ندارد که در اینجا همانند موریانه از درون و بصورت پنهانی حمله می کنند که ریشه ارزش ها  را از درون نابود کند.

وی بیان کرد: گله گوسفند باید چوپان هوشیار داشته باشد اما در برابر موریانه این دشمن درونی پیشگیری و بصیرت نیاز است پس مسلمان در برابر دشمن بیرونی و گرگ صفت باید هوشیا و بیدار بوده و وسیله دفاعی داشته باشد و در برابر دشمن درونی و باطنی باید پیشگیری کند.

حسینی افزود: ملت ما با رهبری فرزانه انقلاب گردنه های صعب العبور را رد کرده است و این روزها دشمن ما شیطان بزرگ آمریکا مسئله ای نمایش میدهد.

وی گفت: ملت ما ملت خدا دیده و منسجم پشت سر رهبر فرزانه انقلاب یکی پس از دیگری این مراحل را می گذراند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگر آمریکا بیش از این می توانست در مقابل ما مقابله کند کوتاهی نمی کرد افزود:آمریکا با ارتش و سپاه این بازوهای قدرتمند روبرو است و عربده کشی آمریکا بخاطر این است که همه ی نقشه های آمریکا در منطقه با همت سپاه نقش براب شده است.

وی ابراز داشت: بدون توجه به سروصداهای شیطان بزرگ که شب و روز تلاش می کند این نظام را نابود کند باید بدانیم که این گرگ صفتها کاری جز درندگی ندارند.

حسینی گفت:ما هم با توکل خدا و تکیه به ائمه اطهار وانسجام درونی و توان نیروهای بسیج، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی در برابر دشمن خواهیم ایستاد و هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

حجت الاسلام حسینی در خطبه ی دوم نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی شهید چهارم محراب گفت:این عالم روحانی در میدان مبارزه با ظالمان و استکبار بوده اند که همیشه باید اینگونه باشد و انسان نباید بی تفاوت باشد.

 

وی با اشاره به شهادت امام سجاد (ع) گفت: یزید و یزیدیان تلاش کردند اسلام ناب را از بین ببرند و امان حسین (ع) را شهید کردند اما این خط توسط امام سجاد با سخنرانی ها،دعاها و روشنگری ایشان به این مرحله سید که رهبری این امت را زنده نگه داشتند که امیدواریم امام زمان با ظهور خودشان به این ظلم ها پایان دهند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به حوادث میانمار گفت:امروز این مسلمانان در آتش و دریا انداخته می شوند و سازمان به اصطلاح حقوق بشر این حوادث را می بیند و برخوردی نمی کند.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی