نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. مرداد 1396 - 13:13
در حالی که در شهر یاسوج به دلیل نوسان موجود در شبکه توزیع و کمبود آب، شهروندان برخی مواقع برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه هستند،برخی شهرونداناز این حجم آب شرب برای مصارف کشاورزی استفاده می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل؛ تیم جمع آوری انشعابات غیرمجاز آبفای کهگیلویه و بویراحمد از   روستای اقماری علی‌آباد به منظور شناسایی و جمع‌آوری  انشعابات غیرمجاز بازدید به عمل آوردند.

قاسم قلندری مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با اشاره به اینکه در این سرکشی‌ها که به صورت مداوم انجام می گیرد، تاکنون انشعابات متعدد غیرمجاز آب شرب شناسایی و جمع‌آوری شده است، اظهار کرد: تمامی متخلفان انشعاب غیرمجاز بدون هیچگونه اغماض به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج یادآور شد: در یکی از این موارد یکی از متخالفان  طی هفته  اخیر دو بار اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز کرده بود و به رغم اینکه پرونده تخلف این فرد به مراجع قضایی فرستاده شده بود و انشعاب غیرمجاز آن نیز جمع آوری شده بود مجدد  نیز اقدام به  نصب انشعاب غیرمجاز کرده بود.

وی افزود: این متخلف با استفاده از  خط اتصال 2 اینچ  علاوه بر استفاده از آب شرب برای کارگاه بلوک زنی، اقدام به آبیاری  حدود یک هکتار برنج کاری از طریق آب شرب کرده بود.

قلندری با بیان اینکه  با این متخلف به صورت قاطع  و قانونی برخورد خواهد شد، تاکید کرد: هیچ اغماضی در برخورد با دارندگان انشعاب غیرمجاز صورت نخواهد گرفت چرا که  استفاده غیرمجاز از آب شرب از خطوط قرمز آبفای شهری است.

وی از شهروندان خواست تا هرگونه انشعاب غیرمجاز و استفاده بی‌رویه از آب شرب را به اطلاع آبفای شهری یاسوج برسانند.

قلندری تصریح کرد: در حالی که در شهر یاسوج به دلیل نوسان موجود در شبکه توزیع و کمبود آب، شهروندان برخی مواقع برای برطرف کردن نیازهای اولیه خود با مشکل مواجه هستند، استفاده از این حجم آب شرب برای  مصارف کشاورزی به هیچ وجه قابل قبول نیست و به دور از انصاف است.

انتهای پیام/1560

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی