نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. خرداد 1396 - 9:06
امام جمعه مارگون گفت: هرکس هرگونه فکر تجاوزی به جمهوری اسلامی درمخیله اش خطور کند باید خود را اماده دریافت سیلی هایی از سوی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی کند.

رحم الله خواجه پور امام جمعه مارگون درگفتگو با خبرنگار سایت خبری چهارفصل گفت: عملیات موشکی سپاه پاسداران مقدمه ی سیلی هایی است که باید تروریستها دریافت کنند.
وی افزود: هرکس هرگونه فکر تجاوزی به جمهوری اسلامی درمخیله اش خطور کند باید خود را اماده دریافت سیلی هایی از سوی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی کند.
امام جمعه مارگون با طعنه به کسانی که نسبت به سپاه حساسیت نشان دادند و درصدد تضعیف این نهاد مقدس بودند گفت: اگر سپاه نباشد شماها در جایگاه پست و مقام آرامش و آسایش نمی داشتید و اگر با خیال راحت پشت صندلی ها نشسته اید همه از مجاهدتهای سپاه پاسداران است و همه باید قدر این نعمت بسیار بزرگ را بدانیم.
امام جمعه مارگون با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی امن ترین کشور در منطقه خاورمیانه است، بیان کرد: امروز در آن سوی مرزها امنیت را برای کشور برقرار کرده ایم و نشان داده ایم که ما همیشه و هر کجا که دشمن بخواهد صدمه ای به ایران اسلامی وارد کنند سپاه مقتدر پاسداران، بسیج و مسئولان ایران اسلامی در صحنه نبرد حضور دارند.
سپاه پاسداران با این حمله نشان داد که در هر لحظه آمادگی لازم را جهت واکنش سریع به هر گونه مداخله نظامی و تجاوز به خاک کشور را از سوی هر گروه یا کشور متخاصمی را داراست.
این اقدام تنها بخشی از آمادگی نیروهای نظامی کشور را در مقابل تجاوزگران نشان داد و موید این مطلب است که ایران و ایرانی از هیچ گونه تهدیدی از سوی وابرقدرت های جهانی ودست نشاندگان آنها در منطقه نمیهراسد.
حرکت فوق نشان از وحدت و انسجام در بین مردم و گروههای مختلف نظام بوده و نشان داد که وحدت و همدلی در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری خدشه دار نخواهد شد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی