نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. خرداد 1396 - 8:45
فرماندار شهرستان لنده گفت: بدون شک غرش موشک های سپاه پاسداران مایه تسکین مردم سرافراز ایران و از طرفی ایجاد ترس و دلهره در دلهای لرزان حامیان تروریست ها خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، دارا کریمی نژاد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ضمن تقدیر از اقدامات موشکی سپاه در به تصویر کشانیدن اقتدار و توان نظامی ایران گفت: ما همچنان به خرداد پر رخداد ایمان دارم و اگر ملت ایران در شامگاه 29اردیبهشت با آراء 41میلیونی خود مردم سالاری دینی، قدرت ومشروعت نظام جمهوری اسلامی  را به جهانیان ثابت کردند.

وی افزود: فرزندان ملت عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به زیبایی کار را با به تصویر کشانیدن اقتدار به نظام سلطه و تفکر اکبیری تکفیری کامل کردند.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: بدون شک غرش موشک های یپاه پاسداران مایه تسکین مردم سرافراز ایران و از طرفی ایجاد ترس و دلهره در دلهای لرزان حامیان تروریست ها خواهد بود.

ایران و ایرانی از هیچ گونه تهدیدی از سوی وابرقدرت های جهانی نهراسید

در ادامه نیز ذبیح الله محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده با قدردانی این این اقدام ارزشمند گفت: سپاه پاسداران با این حمله نشان داد که در هر لحظه آمادگی لازم را جهت واکنش سریع به هر گونه مداخله نظامی و تجاوز به خاک کشور را از سوی هر گروه یا کشور متخاصمی را داراست.

وی تاکیدکرد: این اقدام تنها بخشی از آمادگی نیروهای نظامی کشور را در مقابل تجاوزگران نشان داد و موید این مطلب است که ایران و ایرانی از هیچ گونه تهدیدی از سوی وابرقدرت های جهانی ودست نشاندگان آنها در منطقه نمیهراسد.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: حرکت فوق نشان از وحدت و انسجام در بین مردم و گروههای مختلف نظام بوده و نشان داد که وحدت و همدلی در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری خدشه دار نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی