نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. خرداد 1396 - 14:25
معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان سال گذشته رتبه اول اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور دانش آموزی در کشور را کسب و بیش از 120 درصد سهمیه ابلاغی ،دانش آموز به راهیان نور اعزام کرد.

به گزارش سایت خبری چهار فصل به نقل از صبح زاگرس ،جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان با حضور معاون فرهنگی پرورشی و معاون امور متوسطه آموزش و پرورش استان ، معاون اجرایی سپاه فتح ،دبیر قرارگاه راهیان نوردانش آموزی و معاونت های مختلف در سالن سپاه فتح استان برگزار شد

معاون اجرایی سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه ضمن تشکر از تعامل دستگاه های مرتبط گفت:راهیان نور یکی از بزرگترین حرکت های فرهنگی بزرگ در کشور است که الحمدالله سال به سال شاهد رشد بهتر و کیفیت بالاتر اردوهای راهیان نور هستیم.

سرهنگ احمد آسوده گفت: از زمانی که رهبری فرمان آتش به اختیار را در مسئله فرهنگی صادر فرمودند وظیفه و مسئولیت ما سنگین تر می شود.

معاون اجرایی سپاه فتح استان در ادامه افزود:در سال گذشته 9 هزار و 176 نفرسهمیه دانش آموز اعزامی از طرف تهران به استان داده شدکه 10 هزار و 240 دانش آموز در نهایت موفق به زیارت مناطق عملیاتی جنوب شدند و استان ما بیش از 120 درصد سهمیه ابلاغی ،دانش آموزبه راهیان نور اعزام کرد.

آسوده ابراز داشت:به لطف خدا همه ی کمیته های راهیان نور دانش آموزی استان به دیدار رهبری معظم رفتند.

معاون اجرایی سپاه فتح از همه ی دستگاه های مرتبط راهیان نور دانش آموزی از جمله سپاه فتح ،آموزش و پرورش وصدا و سیما تشکر کرد و گفت:به دلیل نشاط و جنب و جوش دانش آموزان باید مدیریت بهتری برای برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی داشته باشیم.

مسئول کنگره شهدای سپاه فتح استان نیز ضمن انتقاد از برخی مسئولین کاروان های راهیان نور دانش آموزی گفت:دانش آموزان سلاح آینده ما جلوی دشمن هستند و با برگزاری با کیفیت این اردوها باید آنها را آماده مقابله با تهدیدات مختلف انقلاب کنیم.

سرهنگ محمد نصیر زاده افزود:اردوی راهیان نور هم زیارتی سیاحتی است هم فرهنگی و تفریحی و ما به عنوان مسئولین اعزام راوی در اردوهای مناطق جنگی از مجرب ترین راویان حتی در سطح کشور بهره می بریم.

معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان نیز ضمن تشکر از دست اندرکاران راهیان نور دانش آموزی گفت:در اصول تربیتی جدید کار را از جایی شروع می کنند که متربی می خواهد و به جایی ختم می کنند که مربی می خواهد لذا با ارائه هوشمندانه و بهتر اردوهای راهیان نور دانش آموزی می توان از این ظرفیت در مسیر تربیت نسل انقلابی بهره برد.

در جمع بندی جلسه آسیب شناسی راهیان نور دانش آموزی استان دبیر قرارگاه راهیان نور دانش آموزی استان افزود: علی رغم کسب رتبه خوب  متناسب با ظرفیت های استان ،مشکلاتی در اعزام دانش آموزان از جمله عدم هماهنگی مسئولین کاروان برای تامین طلاب و راوی برای هر اتوبوس،عدم رعایت زمان حرکت در ساعت مقرر و بوجود آمدن مشکلاتی از جمله اول وقت برگزار نشدن فریضه نماز جماعت، راویان و در خواست دانش آموزان برای برگزاری اردو ها راهیان نور بعد از امتحانات نیم سال داشتیم.

سرهنگ سید محمد لطیف ارجمند ضمن تبریک ماه رمضان گفت:با همکاری معاونت های مختلف سپاه فتح و آموزش و پرورش استان در سال 95 ما در استان بیش ازسهمیه ابلاغی برای راهیان نور دانش آموزی ،زائر دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب کردیم  که رتبه اول اعزام را در کشور داشتیم.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان گفت:همکاری خوبی در زمینه راهیان نور دانش آموزی بین سپاه و آموزش و پرورش در استان انجام که از همه دست اندرکاران تشکر میکنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی