نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. خرداد 1396 - 13:41
نشست هم اندیشی مسوولان و کارشناسان روابط عمومی های ادارات کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشنواره رضوی در استا صبح امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۹۶ در سالن جلسات نهاد کتابخانه های استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، این نشست جهت هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه های فرهنگی برای برگزاری جشنواره رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حال که فرصتی پیدا شده و جشنوراه کتابخوانی رضوی در استان کمتر توسعه یافته و کم برخوردار از از لحاظ فرهنگی برگزار می شود تمام دستگاه ها و نهادها در برگزاری با شکوه این جشنواره شرکت کنند.
۲۰دستگاه اجرایی و فرهنگی در این جلسه دعوت شدند تا با نظرات خود کارگشای ادامه راه و برگزاری این جشنواره باشند.

 

مسوول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان در این نشست این جشنواره را بهانه ای برای ارتباط و همکاری هر چه بیشتر بین روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار شرکت کننده در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.
وی افزود: نهاد کتابخانه های عمومی در کنار رسالت عظیمی که دارد چند سالی است که سعی در معرفی سیره نبوی ومعصومین کرده است و برای گسترش این سیره تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
گندمکار بیان کرد: هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای رده های سنی مختلف منبع معرفی شده است و در کنار مسابقه مکتوب، مسابقه الکترونیکی و آنلاین نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: باری شرکت در مسابقه علاوه بر پرسشنامه ها و مسابقه آنلاینی که وجود د دارد شرکت کنندگان می توانند در قالب ویدیوهای یک دقیقه ای به معرفی کتاب های جشنواره رضوی و یا حکایتی از این کتاب بپردازند و در مسابقه شرکت کنند.
این مسئول افزود: در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مقام و رتبه ازلحاظ محتوی و تعداد نفرات شرکت کننده شد و نباید بگذاریم که به این رتبه بدست آمده لطمه ای وارد شود.
گندمکار با بیان اینکه  اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت برکزار و جوایز اهدا می شود گفت: کد کتابخانه عمومی استان جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۲۲۰۴۳ است.
در پایان این نشست به تعدادی از عوامل و مشکلات کتاب و کتابخوانی بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا