نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. ارديبهشت 1396 - 15:16
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مردم بصیر و آگاه این استان را به حضوری باشکوه و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراخواند.

به گزارش پایگاه چهارفصل، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی گفت: مردم بصیر و آگاه استان در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی حضوری پرشکوه داشتند.

وی با بیان اینکه روز انتخابات، روز تعیین سرنوشت ملت ما به دست خود در ضل اراده الهی است، اظهار داشت: بدون شک شرایط زمان، درک آینده، فعالیت دشمن، نیازهای درک شده توسط مردم، فرمان رهبر معظم انقلاب و انسان های فرهیخته دیگری که جامعه را به خیر توصیه می کنند، همه و همه بر این ضرورت تاکید می کنند که همه باید بیاییم و همه خواهیم آمد و حماسه دیگری را رقم خواهیم زد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد هم مثل همیشه بی شک خواهد درخشید، ولی تذکر نکاتی به خودم، مردم استان و مسئولان را ضروری می بینم.

آیت الله ملک حسینی در توضیح این نکات، عنوان کرد: اینکه این مشارکت نباید به گونه ای باشد که خدای ناکرده به دین ما خدشه ای وارد کند؛ مبادا عزت و دین بفروشیم برای دنیای خود یا دیگران.

وی به دومین نکته اشاره و خاطرنشان کرد: بدون شک همه مسئولان انتخاباتی امن را رصد می کنند و این امنیت می تواند بستری خوب برای شکل گیری مشارکتی حداکثری باشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امانت در انتخابات می طلبد تا یک انتخابات سالم برگزار شود و این سلامت را مسئولان اجرایی و نظارت می توانند رقم بزنند.

وی ابراز داشت: باید عزیزانی که اخذ و شمارش رای می کنند نهایت دقت را در حفظ این امانت به خرج داده و هیئت های نظارت به صورت دقیق کم و کیف انتخابات را نظارت کنند تا مردم دلگرم به این باشند آنچه از صندوق آنها بیرون می آید، رای آنهاست.

آیت الله ملک حسینی، اضافه کرد: مردم فهیم، با بصیرت و با شعور ما همیشه نشان داده اند که نتیجه صحیح یک انتخابات سالم را به زیبایی می پذیرند.

وی گفت: من به خودم و مردم، مسئولان به خصوص قضایی و امنیتی توصیه می کنم همه دست به دست هم داده و انتخابات آبرومند و باشکوه که درخشش ایران را در جهان بیش از پیش کند، لباس ظهور ببخشیم و بر عزت، آبرو و اقتدار ایران بیافزاییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی