نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1396 - 20:11
وزیر بهداشت دولت نهم گفت: به زودی دولت پیر یازدهم جای خود را به دولت جوان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری چهار فصل ، کامران باقر لنکرانی در جمع حامیان حجت الاسلام رئیسی در شهر یاسوج با بیان اینکه حضور این مردم نشان دهنده این است که آنها برای کشورشان اهمیت قائل هستند، افزود: برادران و خواهران گرامی ما دولتی می خواهیم که وزیر آن برای خودش حقوق نجومی ننویسد.

وی با اشاره به اینکه ما رئیس جمهوری نمی خواهیم که برای برادر خودش حق ویژه قایل شود، اظهار کرد: بیت المال در این دولت به یغما رفت که نمونه آن را در اختلاس ها میبینیم.

وزیر بهداشت و درمان دولت نهم با بیان اینکه این دولت درعمر پایانی خود به فکر افتتاح ساختمان های خالی بیمارستان ها در کشور شده است، ادامه داد: این بیمارستانها هیچ گونه امکاناتی ندارد و تنها برای گزارش عملکرد افتتاح می شوند.

باقری لنکرانی با بیان اینکه ما در برهه حساسی هستیم و باید چشمانمان را باز کنیم، گفت: انقلاب اسلامی دولتی می خواهد که به فکر مردم باشد نه اینکه بودجه سالانه را افزایش دهد و اما در حقوق های آنها تغییری ایجاد نشود.

وی بابیان اینکه در دولت یازدهم بودجه کشور در تمامی زمینه ها سه برابر شد، یادآور شد: این دولت یکی از گرانترین دولت ها بعد از انقلاب بود.

آقای رئیسی بلد نیست چک اختلاس امضا کند

وزیر بهداشت و درمان دولت نهم به صحبت های یکی از سیاسیون در این استان که گفته بود آقای رئیسی بلد نیست چک امضا کند، اشاره داشت و افزود: بله درست است ، آقای رئیسی بلد نیست چک اختلاس امضا کند.

وی تصریح کرد: دولتی که به مردم توهین می کند و آنها را بی سواد می خواند نمی تواند نیاز های مردم را برآورده کند.

باقری لنکرانی با بیان اینکه دولت در این انتخابات کارنامه خوبی از خود ندارد، عنوان کرد: همه ما میبینیم که این دولت از همه امکانات دولتی برای پیروزی استفاده می کند که حتی در این مورد پرونده های قضایی نیز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ان شاالله در این انتخابات شاهد پایان کار این دولت خواهیم بود، یادآور شد: ما در سال 92 در انتخابات شکست خوردیم اما ظرفیت آن را داشتیم و انتظار داریم که این دولت در روز شنبه 30 اردیبهشت ماه ظرفیت شکست را داشته باشد.

وزیر بهداشت و درمان دولت نهم این دولت را سالمندترین دولت در انقلاب اسلامی نام برد و گفت: ان شالله به زودی دولت سالمند جای خودش را به دولت جوان خواهد داد.

وی با بیان اینکه ما مخالفان خودمان را بی سواد نمی دانیم، تاکید کرد: ما برای مخالفان خودمان احترام قایل هستیم و این مردم نیز از رئیسی حمایت می کنند.

باقری لنکرانی با بیان اینکه در دولت کار و کرامت کسب و کار و خدمت رسانی در تمامی حوزه ها افزایش می یابد، افزود: در دولت کار و کرامت ، وزیر آن در کنار وزارت تجارت  قاچاق نمی کند.

وی در پایان اضافه کرد: از همه مردم می خواهیم که در روز 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های را بیایند و یک حماسه دیگری برای کشورمان رقم بزنند.

انتهای پیام/7044

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی