نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. ارديبهشت 1396 - 13:38
این روزها هواداران کاندیداهای شورای اسلامی ،سیما و منظر شهری یاسوج را دچار تغییر ودگرگونی کردند.

به گزارش سایت خبری چهارفصل، آنان بدون در نظر گرفتن قوانین و مقررات و حتی حقوق شهروندی اقدام به نصب پوستر و عکس بر در و دیوارهای شهر، کیوسک های مخابراتی، ترانس های برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی، روی پوستر های نامزدهای ریاست جمهوری، صندوق های کمیته امداد می نمایند.

این روزها بیشتر شهروندان از عملکرد داوطلبان شورای اسلامی شهر و حامیان آنان به دلیل آنچه که آن را مزاحمت شبانه می نامند ابراز نارضایتی می کنند.

هر صبح با طلوع خورشید جلوه جدیدی از شهر نمایان می‌شود و مردم شاهد عکس داوطلبان با فیگورها و ژست های مختلف بر روی در و دیوارهای شهر هستند.

نصب پوستر رنگارنگ داوطلبان چهره شهر یاسوج را در حالی تغییر داده که طبق ماده ۹۲ قانون شهرداری ها نصب هرگونه پوستر و عکس بر نمای شهری ممنوع بوده و این ممنوعیت در نشست مشترک نمایندگان داوطلبان از سوی مجریان برگزاری انتخابات گوشزد شده است.

حال این سوال مطرح است که داوطلبانی که به بهانه کمک به توسعه و زیبا سازی منظر شهری خود را برای حضور در پارلمان شهرمهیا کرده اند چگونه نتوانسته اند هواداران خود را برای پرهیز از مخدوش کردن چهره شهر توجیه کنند.

به طور حتم این اقدام ناپسند و نادرست اغلب داوطلبان شورای شهر رو گردانی شهروندان از آنها را به همراه خواهد چون شهروندان معتقدند داوطلبی که برای حفظ سیمای شهری تلاش نمی‌کند به طور حتم نماینده خوبی برای حفظ حقوق آنان نخواهد بود.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: داوطلبان شوراها تنها مجاز به نصب آثار تبلیغاتی در فضای محل ستادهای خود هستند.

کرم اله غلامیان افزود: چنانچه داوطلبان غیر از این فضا، تبلیغاتی نمایند طبق قانون اقلام تبلیعاتی انان جمع آوری خواهد شد.

وی اظهار داشت: داوطلبان تنها مجاز به نصب داربست در جلوی ستاد تبلیغی خود هستند و دیگر بنرها جمع آوری می شود.

مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: تاکنون بیست مرحله سرکشی در سطح شهر انجام شده و در جریان این بازدیدها دو هزار تخته بنر که در محل های غیر مجاز نصب شده بود جمع آوری شده است
وی افزود: متاسفانه هواداران کاندیداها بر روی المان های شهری، نمادهای شهری، ساختمان های حاشیه خیابان ها، جلو ادارات، پل های عابر پیاده، ایستگاه اتوبوس و غیره اقدام به نصب اقلام تبلیغاتی کردند که همه این موارد صورتجلسه شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی