نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. ارديبهشت 1396 - 8:59
معاون ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:
۱۳ مدرسه فوتبال در یاسوج مجوز فعالیت ندارند
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۵ باشگاه و مدرسه فوتبال در یاسوج تنها دو مورد مجوز فعالیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، احمد حکمتی‌اصل اظهار داشت: 15 باشگاه و مدرسه فوتبال در شهر  یاسوج فعالیت دارند که از این تعداد تنها دو باشگاه دارای مجوز فعالیت بوده و مابقی دارای مجوز و شرایط لازم برای فعالیت نیستند که والدین می‌بایست در این زمینه دقت کنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار برگزاری کمیسیون ماده 5 و سرکشی مداوم از باشگاه‌ها و مدارس فوتبال شد و افزود: ضروری است نرخنامه اماکن ورزشی تعیین شود.

حکمتی با بیان اینکه 270 باشگاه ورزشی خصوصی در این استان فعالیت دارند ادامه داد: پرونده 114 باشگاه خصوصی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باطل شده است.

وی با تاکید بر اینکه برای پویایی و شکوفایی ورزش بویژه مدارش و باشگاه‌های فوتبال از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود گفت: به طور حتم با نظارت و بازرسی‌های میدانی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی نظم و مقررات را در این محیط‌ها حاکم می‌کنیم.

حکمتی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و تعطیلات دانش آموزان مدارس فوتبال قانونی را برای ارائه خدمت به جوانان و نوجوانان در حد توان حمایت و هدایت می‌کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی