نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. ارديبهشت 1396 - 20:36
در دیدار با اعضای موسسه رسانه ای منادیان بصیرت عنوان شد
انبیاء رسانه های حقیقی هستند/معامله رسانه ها نکبت بار ترین اتفاق دنیای علم بشر است
مدیرعامل و کارکنان موسسه منادیان بصریت استان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مدیر عامل و کارکنان موسسه رسانه ای منادیان بصیرت استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر حضرت آیت الله ملک حسینی انجام شد، نماینده ولی فقیه در استان انبیاء را رسانه های حقیقی نام برد و افزود: رسانه های امروزی مجاز در مجاز هستند.

وی اظهار کرد: با تحلیل رسانه های حقیقی می توانید وظیفه خود را در رسانه های مجازی و رسانه های مجاز در مجاز را پیدا کنید.

 

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: خداوند انبیاء را معصوم قرار داد به دلیل اینکه گزارشات درست باشد و هیچ بی عدالتی شکل نگیرد و این گزارشات برپایه هدایت باشد تا به نفع آنها تمام شود.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: اگر عصمت امروزه برای شما عدالت باشد، ابتدا اینکه خبر ساخته نمی شود  بلکه خبر کشف می شود انبیاء خبر را می شنیدند چه از عالم غیب و چه مربوط به گذشته باشد.

 

وی افزود: نبی در مقام تحلیل، عدالت داشت یعنی نمی آمد بخشی از خبر را برجسته و بخشی را کوچک شمارد و تحلیلی کاریکاتوری یا اینکه آبروی کسی را ببرد ارائه دهد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیامبر در ارائه خبرش هدف گذاری می کرد، پیامبر یا خبری نمی داد و یا اگر خبری را می داد برای ارتقای جامعه ارایه می کرد، اکنون اگر شما این قواعد را رعایت کنید بی تردید خداوند یاور شما خواهد بود.

وی افزود: اتفاقی که امروزه در دنیای رسانه ها اعم از روزنامه ها و فضای مجازی رخ  می دهد در واقع معامله ای است که با خبر صورت می گیرد و این نکبت بار ترین اتفاقی است که در دنیای علم بشر اتفاق می افتد.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: عدالت و آگاهی لازمه کسی است که به عرصه خبرنگاری وارد می شود و این را باید از خدا بخواهید که به شما بدهد.

وی افزود: بزرگنمایی و کوچک کردن خبر برای اهداف نامقدس التهاب ایجاد می کند و آبرو را بیش از آنچه که باید ببرد، می برد.

آیت الله ملک حسینی تاکید کرد: شیوه ای که رسانه هایی مثل بی بی سی در پیش گرفته اند روش های شیطانی هستند و شما باید از این گونه شیوه ها دوری کنید.

همچنین در ادامه مدیر عامل موسسه منادیان بصیرت کهگیلویه و بویراحمد به معرفی اجمالی این موسسه اشاره کرد و گفت:  این موسسه در سطح کشور با مرکزیت خبرگزاری دانا و در استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت سایت خبری صبح زاگرس تشکیل و در حال فعالیت است.

مسئول موسسه منادیان بصیرت استان تاکید کرد: در این مجموعه بخش های رصد، تحلیل و ارزیابی، تولید محتوا و انتشار وجود دارد.

محمدی به تاثیر گذاری این موسسه در استان اشاره کرد و گفت: اخباری مثل پیگیری وضعیت بهداشتی شهرک گلستان گچساران، تخریب جاده پارک جنگلی یاسوج، گزارش هایی که پایه خیرخواهانه دارد و تعداد زیادی دیگر از اخباری که به نوع خود تاثیر گذار بودند توسط این موسسه خبری منتشر شده اند.

وی به فعالیت های جانبی این موسسه اشاره کرد و فزود: تولید نرم افزار تلفن های همراه در پلت فرم اندروید از دیگر فعالیت های این موسسه است.

در ادامه مصطفی گلستانی فر، جانشین موسسه منادیان بصیرت گفت: از ابتدای فعالیت تاکنون 7 نرم افزار تولید شده در سطح ملی داشتیم از جمله راهیان نور، دجال واره، نفوذ، رسانه بصیر و ... و 20 نرم افزار تولید شده بومی در استان در فضای مجازی از این موسسه منتشر شده است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی