نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

31. فروردين 1396 - 8:09
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:
افتتاح چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه کمیسیون ماده 88 ضمن تاکید بر بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی گفت :چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد از محل هدایای خاص وزارت نفت آماده افتتاح و بهره برداری است .

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان در جلسه کمیسیون ماده 88 ضمن تاکید بر بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی گفت :چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد از محل هدایای خاص وزارت نفت آماده افتتاح و بهره برداری است .

جلسه کمیسیون ماده 88 دستگاه ورزش و جوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان وبا حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد .

فرجی دبیر کمیسیون ماده 88 در این نشست از 152 مکان ورزشی در استان خبر داد و گفت :شهرستان گچساران 35،دهدشت 22،لیکک 13،باشت 15،لنده 5،چرام 8 و بویراحمد دارای 36 مکان ورزشی رو باز و بسته می باشند .

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز خواستار نظارت و بازرسی دقیق از اماکن ورزشی استان و شهرستانها و توسعه زیر ساخت ها عمرانی ورزش استان شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان بر انعقاد قرار داد با هئیت های جودو ،باستانی ،وزنه برداری تاکید و از افتتاح چمن مصنوعی روستای سپیدار یاسوج در آینده نزدیک با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد و گفت :چمن مصنوعی روستای سپیدار شهرستان بویراحمد با اعتبار 250 میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت احداث شده و انشا الله در اسرع وقت با حضور مسئولین افتتاح و تحویل جامعه ورزش شهرستان و روستای سپیدار خواهد شد .

مدیر ارشد ورزش استان ازدومین سفر شهرستانی خود بهمراه معاونین و مسئولین ستادی اداره کل در روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه به شهرستان گچساران خبر داد و افزود:حضور در گلزار شهدای شهرستان و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی شهرگچساران،دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان ،بازدید از اماکن ورزشی و پروژه های در دست احداث و جلسه با روساء و نایب رئیسان ، پیشکسوتان و مربیان شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفریک روزه به شهرستان گچساران خواهد بود.

علوی بر برگزاری جلسه کمیسیون ماده 88 شهرستان گچساران در این سفر خبر داد وگفت:با حضور مدیران باشگاههای خصوصی شهرستان گچساران ،جلسه کمیسیون ماده 88 شهرستان گچساران برگزار و در خصوص مسایل و مشکلات باشگاههای خصوصی در این شهرستان نیز تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی