نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. فروردين 1396 - 12:51
مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
آغاز کوچ رسمی عشایر کهگیلویه و بویراحمد از 15 اردیبهشت
مدیرکل امورعشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان کوچ عشایر استان گفت: کوچ رسمی عشایر کهگیلویه و بویراحمد از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مجید علی‌پور مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمدعشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای تحقق شعار سال و حضور در همه صحنه‌ها همیشه پیشگام هستند.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان برخی اقدامات امور عشایر استان تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی‌های بهاره کوچ عشایر از مناطق گرمسیری به مناطق سردسیری به تأخیر افتاده است.

این مسؤول به دیگر اقدامات امور عشایر استان اشاره کرد و گفت: بیش از 1000 کیلومتر از ایل‌راه‌های عشایری در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می‌شود.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هشت دستگاه آبرسانی سیار عشایر استان ساماندهی شده، افزود: با همکاری نیروی انتظامی امنیت ایل‌راه‌های تأمین شده و همه شرایط برای کوچ عشایر در استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم است.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به زمان کوچ عشایر استان گفت: کوچ رسمی عشایر کهگیلویه و بویراحمد از 15 اردیبهشت آغاز می‌شود.

انتهای پیام/چ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی