نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. فروردين 1396 - 10:17
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر این استان برای کمک به مردم سیل زده استان های آذربایجان شرقی و غربی و ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آمادگی خود را برای کمک به مردم سیل زده استان های آذربایجان شرقی و غربی و ارومیه اعلام کرده است.

وی بیان کرد: نامه ای به این استان ها ارسال شد و اعلام کردیم در زمینه کمک رسانی و خدمات دهی نیروهای ما آماده کمک رسانی هستند و در صورت نیاز مواد خوراکی و یا نیرو به این مناطق اعزام می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به اینکه استان های سیل زده در همسایگی سایر استان ها بودند بنابراین از استانهای همجوار برای آنها کمک رسانی انجام شد و تا کنون نیازی به کمک رسانی از طرف سایر استان ها نبوده است ضمن اینکه هلال احمر همه استان ها اعلام آمادگی کرده اند.

جهانبین افزود: در چند روز گذشته با توجه به بارندگی هایی که در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است نیز کمک رسانی های زیادی به مردم و مناطقی که دچار مشکل شده بودند انجام شد همچنین عشایر استان نیز خدمات رسانی هایی داده شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی