نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. فروردين 1396 - 9:03
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه عشایر استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردانهای بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان برگزار می گردد.

سرهنگ بهمنیار، فرمانده بسیج ناحیه عشایری استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با خبرنگار چهارفصل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم غفلت از آمادگی رزم در بسیج و داشتن بسیج سازماندهی شده اشاره کرد و گفت: رزمایش مدافعان حرم با حضور گردانهای بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان به استعداد 3 گردان و به مدت 2 روز از 31 فروردین ماه جاری تا یکم اردیبهشت در پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح استان بر گزار می گردد.

 

وی ادامه داد: این رزمایش به منظور نمایش اقتدار و توان رزمی و دفاعی بسیجیان و آشنایی با انواع تاکتیک ها و تکنیک ها و در راستای انتظارات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ، سازماندهی و آموزش بسیجیان برگزار می گردد.

 

فرمانده سپاه عشایر استان در تشریح برنامه های اجرایی این رزمایش گفت: در این رزمایش علاوه بر  کارهایی رزمی، برنامه های فوق برنامه ، مسابقات فرهنگی و غیره و برنامه های بصیرتی،سیاسی، عقیدتی و اعتقادی برگزار می گردد.

 

وی افزود: در این برنامه سعی بر سازماندهی و تلاش برای ارتقاء روز افزون توانمندی های رزمی دفاعی بسیجیان قهرمان، افزایش کارآمدی گردانها و هدایت و نظارت برآموزشهای نظامی و رزمایش ها و تمرینات رزمی مورد توجه است.

 

بهمنیار گفت: این رزمایش با دعوت از مدیران کل و رئوسای ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی، معتمدین و ریش سفیدان عشایری استان و خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت و دفاع مقدس برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی