نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. فروردين 1396 - 17:27
در آستانه انتخابات، از گوشه کنار شهر خبر می رسد که نامزد های احتمالی شهر در شهرستان بویراحمد متشکل از نخبگان، فرهیختگان، پیشکسوتان و جوانان برای حضور در کارزار انتخاباتی شورای شهر اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، کمتر از ۲ ماه به زمان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است و از هم اکنون در جای جای ایران اسلامی نامزد های احتمالی خود را برای کاندیداتوری آماده می کنند.
شهرهای شهرستان بویراحمد نیز همچون دیگر شهر های استان کهگیلویه و بویراحمد بازار انتخاباتی داغی را شاهد بوده و با اینکه هنوز ۲ ماه به زمان برگزاری انتخابات باقی مانده است کری ها و کارزار های انتخاباتی از گوشه و کنار شهر به گوش می رسد.

در چهارمین روز ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتهابات شورای شهر 16 نفر در شهر های مختلف شهرستان بویراحمد ثبت نام کردند.
به گزارش چهارفصل، امروز پنجشنبه  در چهارمین روز از ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شهر ابراهیم پشیان متولد 1367به عنوان جوان ترین کاندیدای شورای شهر در یاسوج با حضور در فرمانداری بویراحمد به عنوان کاندید پنجمین دوره شورای شهر یاسوج ثبت نام کرد.
درادامه قدرت رجایی زاده متولد فروردین 1335 به عنوان مسن ترین کاندیدای شورای شهر در چیتاب با حضور در فرمانداری بویراحمد به عنوان کاندید پنجمین دوره شورای شهر چیتاب ثبت نام کرد.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی