نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. فروردين 1396 - 10:40
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ظرفیت ۱۵ امام جمعه شهرها و شهرستان‌های استان در قالب طرح آرامش بهاری استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، حجت‌الاسلام سیدنورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم فروردین‌ماه اظهار کرد: امیدوارم به برکت وجود بارگاه امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در استان سالی سرشار از برکت، معنویت و صمیمیت برای شیعیان و کسانی که آرزوهای خیر دارند، رقم بخورد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه مدیریت آستان امامزادگان، بقاع متبرکه و تبدیل آن به قطب فرهنگی است، بیان کرد: ارتقای سطح خدمت‌رسانی در عرصه‌های فرهنگی، معنوی و رفاهی به زائران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، از برنامه‌های سازمان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه در ایام نوروز سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌های متنوع فرهنگی را در بقاع متبرکه خواهد داشت، به طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه اشاره و اضافه کرد:  طرح آرامش بهاری در ۳۶ بقعه متبرکه استان همراه با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه سال ۹۵ آغاز و تا ۱۴ فرودین‌ماه سال ۹۶ ادامه دارد، ابراز کرد: در این راستا طرح آرامش بهاری در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته تا به زائران بقاع متبرکه خدمات فرهنگی و اجتماعی ارائه شود.
وی با بیان اینکه این طرح در بقعه متبرکه حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) به عنوان شاخص‌ترین بقعه استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: روحانیون اعزامی در قالب این طرح خدمات فرهنگی را در زمینه‌های مختلف مشاوره، کودک و نوجوان، اقامه نماز جماعت، مشاوره وقف، غرفه حجاب و عفاف در اختیار زائرین قرار می‌دهند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت ۱۵ امام جمعه شهرها و شهرستان‌های این استان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: قرائت ادعیه از جمله دعای توسل، کمیل، ندبه، پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و بیان احکام در امامزادگان از دیگر برنامه‌های سازمان اوقاف در امامزادگان و بقاع متبرکه است.
حجت‌الاسلام جنتی‌پور ادامه داد: هموطنانی که به زیارت این اماکن مقدس مشرف می‌شوند، بتوانند از برکات معنوی معارف دینی این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی