نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. فروردين 1396 - 9:36
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد به جاذبه‌های این شهرستان و تعداد آن‌ها اشاره کرد و گفت: روزهای خوش نوروزی برای گردشگران و مسافران در گردشگاه‌های زیبای بویراحمد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، محمد حسین‌زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد با اشاره به جاذبه‌های شهرستان بویراحمد برای جذب گردشگر و همچنین ورود تعداد زیادی مسافر و گردشگر به این شهرستان در تعطیلات نوروز اظهار کرد: باید از این ظرفیت به خوبی در شهرستان استفاده کنیم.

این مسؤول گفت: یکی از اقداماتی که انجام شده برپایی نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان است که بتوانیم داشته‌های خود را به مهمانان ارائه کنیم.

وی به دیگر اقداماتی که موجب رفاه حال گردشگران و مسافران می‌شود اشاره کرد و گفت: آماده‌سازی مدارس و مکان‌هایی که مناسب اسکان مهمانان نوروزی باشد و آسوده خاطر شب خود را سپری کنند از دیگر اقدامات است.

حسین‌زاده به آماده‌سازی پارک‌ها و فضای سبز یاسوج به عنوان یکی دیگر از این کارها اشاره کرد و گفت: شهرداری وظیفه این کار را دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد به جاذبه‌های این شهرستان و تعداد آن‌ها نیز اشاره کرد و گفت: وجود تعداد 200 اثر تاریخی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها به شمار می‌رود.

وی جاذبه‌های مناطق عشایری این شهرستان و همچنین وجود تعداد زیادی امام‌زاده و بقعه متبرکه را از دیگر داشته‌های شهرستان بویراحمد برای گردشگران و مسافران نوروزی برشمرد و گفت: مناظر طبیعی بدیع و چشم‌اندازهای زیادی در این شهرستان وجود دارد.

این مسؤول همچنین با اشاره به محل‌های اسکان مسافران نوروزی گفت: در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تعداد 150 خانه مسافر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی