نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. اسفند 1395 - 7:42
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی مدیران و مسوولان در برگزاری یادمان و کارهای عمرانی خود را در مقررات دست و پاگیر اداری احاطه نکنند، گفت: نباید از جایگاه شهدا سوء استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید محمدکاظم نظری  در مراسم رونمایی از پلاک افتخار شهدا با سلام و درود به شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه سال نو هستیم در بهار آزادی جای شهدا خالی است و روز ۲۲ اسفندماه روز شهدا را گرامی می داریم.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه باید همه به وجود خانواده های شهدا افتخار کنیم، گفت: با نصب پلاک شهدا در محلات موجب افتخار مردم است.

نظری اذعان کرد: وظیفه همه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ این بوده که از تجمل گرایی بپردازیم و دامن گیر مسوولان و بسیاری از اقشار شده است.

خوشبختانه گنجینه های شهدا هست و هیچ فرقی بین فرمانده و بسیجی نبود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین مسوولان نهادینه شود.

وی با بیان اینکه باید فضای اخوت و برادری را در جامعه داشته باشیم، گفت: ترویج ایثار و شهادت یعنی مخلصانه و صادقانه برای مردم کار انجام دهند.

فرماندار بویراحمد  با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی مدیران و مسوولان در برگزاری یادمان و کارهای عمرانی خود را در مقررات دست و پاگیر اداری احاطه نکنند، گفت: نباید از جایگاه شهدا سوء استفاده شود.

نظری با تاکید بر اینکه شهدا از هرگونه سوء استفاده از نام شهدا راضی نیستند، بیان داشت: فضای تهمت و تخریب نباید در جامعه نهادینه شود.

فرماندار بویراحمد در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در استانه انتخابات هستیم، گفت: برخی از نام شهدا سوء استفاده می کنند و برای از بین بردن نام رفیب خود دست به اقدامات ناشایسته ای می زنند.

این مسوول با تاکید بر اینکه شهدا متعلق به همه جامعه و عموم مردم است، گفت: متاسفانه برخی از نام شهدا در آستانه انتخابات سوء استفاده می کنند و شهدا را مصادره می کنند.

نظری از تمامی کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا خواست ضمن احترام به شهدا از هرگونه یوء استفاده از نام شهدا خودداری کنند.

 

منبع:
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی