نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. اسفند 1395 - 8:15
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولین یادوار سرداران و ۵۱ شهید روستای قاسم آباد جلیل با حضور مسئولان و مردم این منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سرهنگ دوم پاسدار جاماسب بهمنیار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران از برگزاری اولین یادوار سرداران و ۵۱ شهید روستای قاسم آباد جلیل با حضور مسئولان و مردم این منطقه، یکشنبه 22 اسفند ماه سالجاری با حضور مسئولان و مردم این منطقه خبر داد و گفت: این یادواره ساعت 15 تا 17 در مسجد امام حسین روستای قاسم اباد جلیل برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را بهترین برنامه فرهنگی دانست و عنوان کرد: در جامعه امروزی آشنا شدن با فلسفه شهادت در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بیش از هر چیز دیگری کارساز است.

بهمنیار با بیان اینکه هر چه داریم از برکت خون شهداست و تداوم انقلاب با پاسداشت یاد و خاطره شهدا میسر می‌شود، افزود: باید حافظ دستاوردهای این عزیزان باشیم، چرا که تمام عزت، افتخار و سرافرازی ایران اسلامی، مرهون فداکاری و ایثار شهداست.

فرمانده بسیج عشایری استان با تأکید بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بیان کرد: این خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که امروز تمام معادلات دشمنان اسلام را بر هم زده و نظام اسلامی ایران را در دنیا سربلند و پیشتاز کرده است.

روستاهای قاسم آباد در فاصله 55 کیلومتری یاسوج قرار دارد و بالغ بر 200 خانوار دارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی