نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. اسفند 1395 - 14:11
دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در یاسوج با بیان اینکه اصراری به انتخاب خودم به عنوان دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در سال آینده ندارم گفت: نماینده عالی دولت باید در خصوص مطالبات مردم از رئیس جمهور گزارش بدهد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مهرداد باقری دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در یاسوج در خصوص پیگیری مطالبات مردمی و خواسته های مردم از رئیس جمهور گفت: نماینده عالی دولت باید در این مورد گزارش بدهد که به مسائل و مصوباتی که در سفر رئیس جمهور به استان مطرح شده اشراف دارد.

باقری بیان کرد: در بعضی موارد که نیاز به پیگیر از طرف مقامات استان بوده، آنطور که لازم بود اقدام نشده است.

وی افزود: دولت روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد در موارد واگذاری کوتاهی نکرده است.

دبیر ستاد مردمی رئیس جمهور در استان در خصوص ورود روحانی به انتخابات گفت: هنوز چهره واقعی انتخابات روشن نشده است و شواهد آنگونه که نشان می دهد رئیس جمهور در انتخابات آینده شرکت می کند.

وی با اشاره به اینکه هنوز هیچ گونه فعالیت انتخاباتی در استان شروع نشده است افزود: از جلسه تشکیل شده اصلاح طلبان استان هیچ گونه اطلاعی ندارم و شاید این جلسه درون گروهی باشد.

باقری گفت: قصد حضور در انتخابات شورای شهر را ندارم.

وی با بیان اینکه مسئولیت دبیر ستاد انتخاباتی از تهران مشخص می شود افزود: این مسئولیت سخت است و با توجه به اهمیت موضوع باید با تامل به این امر پرداخت و اصراری به انتخاب خودم به عنوان دبیر ستاد انتخابات مردمی روحانی در سال آینده ندارم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی