نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. اسفند 1395 - 12:56
داور جشنواره تئاتر بچه های مسجد گفت: این جشنواره نسل جدیدی از بچه های تئاتر را به استان و کشور معرفی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، مصطفی لاهوتی داور جشنواره تئاتر بچه های مسجد در خصوص کیفیت آثار ارسالی به جشنواره تئاتر بچه های مسجد گفت: کیفیت آثار با توجه به اینکه اولین جشنواره ی بچه های مسجد است که در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود در سطح بسیار خوبی بودند و نکته مهم تر این است که این جشنواره نسل جدیدی از بچه های تئاتر از دانش آموخته های کلاس ها و کارگاهای آموزشی حوزه ی هنری را به تئاتر استان و کشور معرفی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر تئاتر استان روند رو به رشدی داشته است و هنرمندان در رشته های مختلف موفقیت های خوبی در عرصه ملی به دست آورده اند گفت: طبیعی است که راه اندازی دفتر تئاتر بچه های مسجد و به تبع آن این جشنواره  ضمن تقویت رشد تئاتر استان، به تقویت هنرهای آئینی به صورت خاص منجر خواهد شد.

 

لاهوی بیان کرد: برگزاری مداوم این جشنواره در سال های آینده استقبال بیشتر از سوی جامعه ی تاتری را در پی خواهد داشت.

 

داور جشنواره بچه های مسجد اضافه کرد: داوران جشنواره تئاتر بچه های مسجد سعی کردند که نهایت دقت را در انتخاب و بازبینی آثار به خرج دهند و انتخاب آثار از داوران بر اساس تکنیک و کارگردانی های بسیار خوب گروه های اجرای و شناخت خوب کارگردان ها و بازیگران از متون انتخابی شان بود.

 

لاهوتی گفت: حوزه ی هنری با برگزاری کارگاه های بسیار قوی و استفاده از نخبه های تئاتر برای تدریس در این کارگاها توانسته که نسل جوان و علاقه مند را به سمت این کارگاه ها بکشاند.

وی در پایان افزود: شوق و اشتیاق این نسل مثال زدنی است که در آینده شاهد خلق آثار فوالعاده از آنها خواهیم بود.
 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی