نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. اسفند 1395 - 9:57
واکنش رییس اداره برق شهرستان بویراحمد به صحبت های اهالی روستای کاکان:
صحبت های اهالی دهستان کاکان صحت ندارد/مردم روستای کاکان برق غیر مجاز دارند
رییس اداره برق شهرستان بویراحمد به صحبت های مردم روستای کاکان در مورد قطعی مکرر برق واکنش نشان داد و گفت: صحبت های اهالی روستای کاکان صحت ندارد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، اسماعیل یوسفی به صحبت های مردم دهستان کاکان مبنی بر قطعی مکرر برق واکنش نشان داد و افزود: اول اینکه صحبت های اهالی دهستان کاکان صحت ندارد، دوم اینکه یکی دو هفته قبل مشکل قطعی برق در این دهستان وجود داشت که الان این مشکل حل شده است.

وی دومین علت مشکل قطعی برق را انشعابات غیر مجاز دهستان کاکان عنوان کرد و گفت: مردم این دهستان کنتور برق دارند اما اقدام به گرفتن انشعابات غیر مجاز می کنند که باعث فشار به سیستم آمده و قطعی برق ایجاد می شود.

رییس اداره برق شهرستان بویراحمد به صحبت های اهالی این روستا مبنی بر اینکه با کوچکترین باد برق کاکان قطع می شود، تصریح کرد: اینگونه نیست که این مردم می گویند، اگه شما به بخش لوداب هم بروید همین حرف را می زنند، شما ببینید برق منطقه اهواز یک هفته قطع بود یکی دهانش باز نشد، اما مردم ما در مادوان و بلهزار برقشان قطع می شود فوری زنگ می زنند و می گویند قطع شد.

یوسفی در پاسخ به سوال خبرنگار این پایگاه خبری مبنی بر اینکه آیا گفته مردم صحت دارد که در برف و باران هفته گذشته با شما تماس گرفته شده که کابل برق روستا سوخته شده و شما گفته اید که سیم نداریم؟ وی اینگونه جواب داد و گفت: آنها دروغ گفتند، سیم روستا سوخته شده و این حرف را به دهیار روستا  آقای ستوده گفتم ، کابل برق سوخته شده از نوع خودنگه دار است و الان در انبار موجود نداریم اما برق آنها وصل است.

وی در خصوص جابه جایی پایه های برق نیز اضافه کرد: این پایه ها توسط جهاد سازندگی سابق کشیده  شده که در صورت تامین اعتبار مالی جابجایی آنها انجام می شود.

جهت مشاهده اعتراضات مردم کاکان برروی تیتر زیرکلیک کنید.

سفر" خبرنگاران صبح زاگرس" به روستای کاکان بویراحمد/ آنچه درکاکان گذشت

 

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی