نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1395 - 7:30
کتاب زندگینامه مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی و 7 عنوان کتاب پایداری با حضور جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در کنگره سرداران شهید این استان رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، این مراسم عصر سه شنبه 19 بهمن ماه 95 همزمان با هشتمین روز از دهه فحر در کنگره سرداران شهید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استانی برگزار می شود.

 

موضوعاتی از قبیل زندگینامه آیت الله ملک حسینی و خاطرات برخی از دوستان و شاگردان آن مرحوم در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

ضمائم این کتاب شامل نامه ها، دست نوشته ها و عکس های آیت الله ملک حسینی به همراه برخی اسناد ساواک در رابطه با مبارزات آن عالم مجاهد در دوران پهلوی است.

کتاب زندگینامه آیت الله ملک حسینی در قطع وزیری و با شمارگان دو هزار جلد از سوی انتشارات چویل منتشر شده و آماده عرضه به دوستداران آن عالم ربانی است.

آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری 12 آبان 91 در سن 88 سالگی از دنیا رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی