نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. بهمن 1395 - 20:56
سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
بیش از 310 کتاب در نشست های کتاب خوان در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کتابخانه های عمومی استان در دی ماه بیش از 53 نشست کتابخوان کتابخانه ای، مدرسه ای و ویژه برگزار شد که بیش از 310 کتاب در این نشست ها اراِئه و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، یاسر رحیمیان سرپرست کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این نشست‌ها کتابداران، نویسندگان، بانوان فعال در حوزه کتاب، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی، کتاب‌های خوانده شده خود را به دیگران معرفی کردند.

وی بیان کرد: نشست‌های کتاب‌خوان با هدف ایجاد عادت به مطالعه در اقشار مختلف جامعه، اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، معرفی کتاب‌های مفید و کاربردی، ارتقاء و توانمندسازی کتابداران از طریق مطالعه، آشنایی با شیوه‌های استاندارد معرفی کتاب و بهبود نگرش عموم مردم و کیفیت سبک زندگی آنها در اثر مطالعات هدفمند و کاربردی برگزار می‌شوند.

وی همچنین افزود: علاوه بر این نشست ها، بیش از 70 برنامه متنوع فرهنگی نظیر جمع خوانی، کتاب خوان ماه، کلاس های رو خوانی و تفسیر قرآن کریم، مسابقه نقاشی و قصه گویی در ماه گذشته در کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی