نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1395 - 8:44
انبوه اخبار و مطالب در سایت های خبری و خبرگزاری ها، عاملی است تا گزارش و اخبار های نابی که بعضاً در استان ها مخابره می‌شود دیده نشود.بر همین اساس در نظر داریم، گلچینی از بهترین مطالب استانی را که در طول روز تولید می‌شود را در قالب بسته ای با نام" در استان ها چه میگذرد؟" منتشر نمائیم

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، انبوه اخبار و مطالب در سایت های خبری و خبرگزاری ها، عاملی است تا گزارش و اخبار های نابی که بعضاً در استان ها مخابره می‌شود دیده نشود.بر همین اساس  در نظر داریم، گلچینی از بهترین مطالب استانی را که در طول روز تولید می‌شود را در قالب بسته ای با نام" از استان ها چه خبر؟ " منتشر نمائیم. بدون شک انتخاب این مطالب به معنی نادیده گرفتن مطالب تولیدی و فاخر دیگر استان ها نمی‌باشد.

در ادامه 10 خبر استانی را مشاهده می‌نمائیم:

 

هندی ها جای کارگران یزدی را می گیرند؟!/یزد رسا

صبح امروز تعدادی از کارگران فولاد زرفام یزد در اعتراض به اخراج خود و استفاده از کارگران هندی در این کارخانه دست به تحصن زدند.
 

تعطیلی نیمی از واحدهای تولیدی کردستان در دولت یازدهم!/کرد تودی

بیش از نیمی از واحدهای تولیدی در استان کردستان، در حالت نیمه فعال و غیر فعال قرار دارند و بسته تسهیلاتی ارائه شده توسط دولت جهت احیای این واحدها نیز تاکنون نتوانسته است جانی دوباره به آن ببخشد.

 

مسئولان تکلیف مسکن نورپران را مشخص کنند/ اگر زمین غیر قانونی است چرا دولت آن را خریداری می کند+ تصاویر/مهرزنجان

تجمع اعضای شرکت تعاونی مسکن_نورپران، و خواستار حل مشکل 3 دهه اعضاء، ظهر دیروز در مقابل استانداری زنجان برگزار شد.

 

برگزاری اردوهای مختلط دانشجویان دانشگاه گیلان در سایه غفلت مسئولین!/چه کسی پاسخگوست؟+تصاویر/پیک دانشجو

حال این بار دانشگاه گیلان بود خود نیز دچار این معضل در استان شده است! گروه های تفریحی دانشجویی که مدعی مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستند و با پخش اطلاعیه ها در شبکه های اجتماعی دانشجویی استان و همچنین با ایجاد کانال های تلگرامی به برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی می پردازند.

 

محرومیت در کنار عظیم ترین سرچشمه آبی کشور + تصاویر/کوهرنگ خبر

شهرستان کوهرنگ با داشتن پتانسیل های فراوان، جاذبه های گردشگری و طبیعی زیاد یکی از محروم ترین مناطق کشور است که 8 درصد آب کشور را تامین میکند اما خود مشکلات فراوانی دارد.
 
 

ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ نفر در ایجرود/تولید سالیانه بیش از ۲۰۰ تن پنیر در هلیل آباد ایجرود/ایجرود خبر

کارآفرین موفق ایجرودی با بیان اینکه با تولید پنیر در کارگاه پنیر زنی هلیل آباد ایجرود برای 500 نفر شغل ایجاد کرده است، گفت: سالیانه بیش از 200 تن در این کارگاه پنیر تولید می کنیم.

 

گلایه های باباپیری ها از روند کند بهسازی روستا/رودخانه ای که محو در زباله شد + تصاویر/رود اور

مردم روستای باباپیر در تویسرکان از عدم رسیدگی مسئولان به بهسازی روستا، رودخانه و مشکل کم آبی گلایه مند هستند.
 
 

خانواده حافظان منابع طبیعی تهدید به مرگ می شوند/ بازی با جان برای حفاظت از اراضی ملی/عصر هامون

در حفاظت از اراضی ملی و عرصه های منابع طبیعی، نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی سیستان و بلوچستان با جان خود بازی می کنند.
 
 

بازار تبریز در یک سال گذشته ۲۶ بار آتش گرفته است / اعلام اخطار ایمنی به ۱۳ پاساژ حادثه‌خیز تبریز/تبریزبیدار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اعلام اخطار ایمنی به ۱۳ پاساژ حادثه‌خیر محدوده بازار تاریخی تبریز خبر داد.

 

بانوی اول گراپلینگ ایران و قهرمان مسابقات جهانی گراپلینگ در بلاروس گفت: علی رقم تمام مشکلات و کمبودها من تازه راهم را در این رشته پیدا کردم و تازمانی که بدنم یاری کند به صورت حرفه ای ادامه می دهم و به اسطوره شدن در کشتی فکر میکنم.
 

 

منبع:دانا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا