نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1395 - 8:07
سرمربری تیم فوتبال نفت امیدیه با بیان اینکه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خود را تا زمان انتخابات قایم نکنند و به داد تیم زاگرس یاسوج برسند گفت: به چمن ورزشگاه تختی یاسوج که نگاه می کنیم می فهمیم که این شهر چقدر از لحاظ زیر ساخت های ورزشی مظلوم واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، داریوش هرمزی سرمربری تیم فوتبال نفت امیدیه به بازی تیم فوتبال نفت امیدیه و زاگرس یاسوج که 28 دی در ورزشگاه تختی یاسوج برگزار شد اشاره کرد و افزود: این بازی بار فنی بالایی داشت و یک گل زدیم و با شرافت بازیکنانمان از گل زده تیم دفاع کردیم.

وی اظهار کرد: خوشحالم که دوباره به یاسوج برگشتم، به شهری که 25 سال پیش اینجا بودم، استانی که تا آستانه لیگ برتر پیش رفت، استانی که افراد بزرگی امثال خداداد افشاریان در ورزش کشور دارد.

هرمزی با بیان اینکه تیم فوتبال زاگرس یاسوج از فقر شدید حمایت مسئولین رنج می برد و این فاجعه است، گفت: اگر از این تیم در ادامه مسابقات حمایت شود به حقانیت خود می رسد.

سرمربی نفت امیدیه گفت: مسئولان کهگیلویه و بویراحمد خود را تا زمان انتخابات قایم نکنند و به داد این تیم برسند که شرایط صعود را دارد.

وی با اشاره به اینکه استاندار و مسئولان استان تیم زاگرس  را تنها نگذارند و این تیم شناسنامه فوتبال یاسوج در کشور است افزود: حیف است که این تیم حمایت نشود، شنیده ام که حتی برای تامین آب معدنی و کاور تمرین مشکل دارند.

هرمزی گفت: در شهر ما مسئولانی هستند که دلشان بحال ورزش شهر می سوزد و اینجا مسئولینی هستند که وضعیت ورزش شهر را می بینند، چمن پیر تختی یاسوج را می بینند و اقدامی انجام نمی دهند.

وی در پایان گفت: به این چمن که نگاه می کنیم می فهمیم که شهر چقدر از لحاظ زیر ساخت های ورزشی مظلوم واقع شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی