نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1395 - 8:38
کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با گلایه از صدا و سیمای استان گفت: برای اینکه تماشاگر برای بازی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند خودمان باید این کار را انجام دهیم و صدا و سیمای استان هم هیچ همکاری نمی کند.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، صمد اکبری کاپیتان تیم فوتبال زاگرس یاسوج با بیان اینکه این تیم بازیکنان خوبی دارد و توانایی این را داریم که به لیگ یک صعود کنیم گفت: با همه کمبودهایی که در تیم وجود دارد از هیچ جایی حمایت نمی شویم.

 

وی با گلایه از صدا و سیمای استان گفت: برای اینکه تماشاگر برای بازی به ورزشگاه بیاید و تیم را تشویق کند خودمان باید این کار را انجام دهیم و صدا و سیمای استان هم هیچ همکاری نمی کند.

اکبری با اشاره به اینکه صدا و سیما از چاروسا و دیشموک که جزو آخرین نقاط استان هستند خبر ورزشی پخش می کند اما خبر تیم زاگرس که در مرکز استان و بازی کشوری دارد را پخش نمی کند افزود: برای مسئولین استان هیچ اهمیتی ندارد که چند جوان به ورزشگاه می آید و از خلاف دور می شود.

 

کاپیتان تیم زاگرس با بیان اینکه من با فوتبال خداحافظی کرده بودم اما دیدم که این تیم بازیکن ندارد و به کمک نیاز دارد دوباره به فوتبال برگشتم گفت: بازی هایی هست که تیم با 12 بازیکن به خارج از استان می رود.

 

وی بیان کرد: با پای شکسته و به خاطر این مردم به زمین چمن می روم و بازی می کنم.

 

اکبری گفت: به خود می بالم که در تیمی بازی می کنم که چند جوان کم سن و سال اینطور خوب فوتبال بازی می کنند.

 

این بازیکن هم استانی در پایان صحبت های خود گفت: مسئولین شهر ما که به حرف امام و رهبری عمل نمی کنند که فرمودند:"در ورزش خرج کنید، اصراف نیست"، پس چرا مسئول هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

درود بر اقای اکبری ورزشکار خوب شهرمون با امید اینکه به خواسته هایش برای پیشرفت ورزش برسد
درود بر اقای اکبری ورزشکار خوب شهرمون با امید اینکه به خواسته هایش برای پیشرفت ورزش برسد

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی