نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1395 - 21:52
واکنش معاون استاندامعاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ابلاغ 19 ماده ای رئیس جمهورگفت: تا کنون چنین ابلاغی به این مضمون به دست بنده نرسیده و در این زمینه اطلاعی ندارم .ر کهگیلویه و بویراحمد به ابلاغیه انتخاباتی رییس جمهور

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، دولت در اقدامی کم سابقه و با ابلاغ فوق العاده، در پوشش طرحی به نام "اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم" عملا دستور تشکیل ستادهای تبلیغاتی حسن روحانی برای انتخابات ۹۶ را در استانداری ها و فرمانداری های سراسر کشور صادر کرده است.

در این ابلاغیه ۱۹ ماده ای ریاست این ستاد تبلیغاتی بر عهده معاونین سیاسی و امنیتی استانداری ها (مجریان مستقیم انتخابات) و نظارت بر عملکرد این ستاد به استانداران واگذار شده است (اینجا کلیک کنید).

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمددر واکنش به این خبر با بیان اینکه تا کنون چنین ابلاغی به این مضمون به دست بنده نرسیده و اطلاعی ندارم ،گفت: قطعا رئیس جمهور چنین دستوری نمی دهند.

وی با اشاره به نامه ای که به تازگی ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: این نامه در رابطه با سرکشی و پاسخگویی به مطالبات مردم و ارتباط تنگاتنگ با آنها و بازدید از مناطق و دیدار رو در رو با مردم است نه به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی رئیس جمهور.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بعد از این دیدار ها و سرکشی ها که در قالب کاروان تدبیر و امید صورت می گیرد نتایج جمع بندی و به اطلاع مردم خواهد رسید.

محمدی افزود: رویکرد استانداری کهگیلویه وبویراحمد برای انتخابات سال آینده بر اساس چهار محور عنوان شده توسط رهبری شامل امنیت، سلامت، قانون مداری و مشارکت حداکثری است.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی