نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1395 - 22:55
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد از رضا یعقوب آزاد جانباز دفاع مقدس، ورزشکار فاتح قله های کلیمانجارو و آرارات عيادت کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران به همراه معان تعاون و بهداشت ودرمان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در منزل  رضا یعقوب آزاد جانباز دفاع مقدس وخانواده وی دیدار کرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایاثرگران استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار  به سخنی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کسانی که خدمتگزار خانواده‌های شهدا و  جانبازان هستند بدانند که این خدمت برای آنها افتخار بزرگی است و هر چه می‌توانند، این خدمت را بیشتر کنند.

موسوی تصریح کرد: شهدا و جانبازان از مکتب نبی اکرم (ص) درس عزت و کرامت را آموخته و با تأسی به نهضت عاشورا همواره در صحنه مأموریت‌ها حضوری به موقع، موفق و فداکارانه داشته‌اند.

وی اضافه کرد: شهدا وجانبازان  ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه با پیروی از ائمه ‏اهل‌بیت (ع) و سیدالشهدا حماسه آفرینی کردند.

موسوی  در پایان با اشاره به حفظ جایگاه و مقام منزلت خانواده شهدا و جانبازان گفت: شهداو جانبازان مقام والایی هستند که توجه به آنها وظیفه همگان است و هر چه در این مسیر تلاش کنیم در حقیقت در برابر کار بزرگ این افراد هیچ کاری انجام نداده‌ایم.

لازم بذکر است رضا یعقوب آزاد جانباز 50درصد جنگ تحمیلی است که درسال62در منطقه مهران پای چپ خود را از دست داد وبا 28سال سابقه خدمت در آموزش وپرورش بویراحمد مشغول خدمت بود که دچار عارضه شدید شده است.

رضا یعقوب آزاد از چهره های برتر ورزشی استان است و به قله های کلیمانجارو و آرارات، دماوند، تفتان و بارها به قله دنا صعود کرده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی