نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1395 - 0:21
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) مراسم قرائت زیارتنامه حضرت رسول (ص) در شهرستان های استان با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل، رضا خردمند  معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: همزمان با رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در روز ٢٨ صفر، آیین قرائت زیارت «حضرت رسول (ص) از بعید» در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه زیارت ازبعید پیامبر اکرم در شب رحلت رسول گرامی در مساجد مرکز استان برگزار می شود ادامه داد: مراسم قرائت زیارت حضرت رسول(ص) در شهرستان های سراسر استان نیز برگزار می شود.

 

خردمند با بیان اینکه زیارت حضرت رسول از بعید چند سالی است که با محوریت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود، افزود: قرائت این زیارت علاوه بر بقاع متبرکه و امامزادگان، در مساجد بزرگ مرکز استان برگزار خواهد شد.

 

خردمند بر حضور گسترده مردم در مراسم قرائت زیارتنامه حضرت رسول تاکید کرد و افزود: مراسم سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) با قرائت زیارت از بعید پیامبر اکرم(ص)، ایراد سخنرانی و مداحی درخور شان مقام و ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی