نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. تير 1395 - 15:28
جناب نظری بر اساس چه معیاری دو تن از افرادی که در سوابق خود آشوب و فتنه انگیزی در محیط مقدس علم و دانش را یدک می کشند، به عنوان مشاوران خود انتخاب کرده اید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، و انتصاب مدیران حامی این دولت در دستگاه های اجرایی طبق رول معمول همه ی دولت ها، فرمانداری بویراحمد هم از این قانون مستثنا نبوده، اما نکته قابل تامل و حیرت انگیز، نشستن اشخاص حاشیه ساز و جنجال آفرین بر روی کرسی فرمانداری این شهرستان بوده است.

 

از حمایت های بی چون و چرای فرماندار سابق از سران فتنه و جریان حامی آن ها در شهرستان و استان تا فرماندار کنونی بویراحمد، که در طی مدت مسئولیتش همواره با سخنان و اقدامات خود حواشی تلخی را برای این شهرستان رقم زده است.

 

از عملکرد ضعیف و بحث برانگیز در برگزاری انتخابات مجلس دهم تا پرداختن به مسائل حاشیه ای و حزبی به جای رسیدگی به امورات مردم شهرستان و دستگاه اجرایی تحت نظرش.

 

اما این بار جناب نظری در آخرین اقدام جنجالی خود، فردی را که دارای سوابق امنیتی بوده و از عاملان اصلی "یکشنبه سیاه" دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج است را به عنوان مشاور جوانان خود انتخاب کرده.

 

حال جای سوال است که جناب نظری بر اساس چه معیاری دو تن از افرادی که در سوابق خود آشوب و فتنه انگیزی در محیط مقدس علم و دانش را یدک می کشند به عنوان مشاوران خود انتخاب نموده است؟

 

متاسفانه حمایت مدیران و مسئولان ارشد استانی و شهرستانی در چند سال اخیر، از اشخاص و جریانات افراطی و سیاست زده که به دلیل اقدامات شنیع و سود جویانه خود به آبروی استان در سطح ملی ضربه زده اند، اقدامی نا بخردانه و تعصب گریانه است، لذا انتظار می رود تا شخص استاندار و معاون سیاسی و امنیتی ایشان و مقامات قضایی و امنیتی اقدامات لازم جهت جلوگیری از بروز این قبیل حوادث را انجام داده تا دیگر شاهد حاشیه ای ننگین دیگری به مانند " 8 آذر دانشگاه آزاد یاسوج" در استان نباشیم.

صبح زاگرس

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی