نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. ارديبهشت 1395 - 14:58
همایش اقتصاد مقاومتی با تاکید بر نقش محوری زن در کارآفرینی بازاریابی شبکه‌ای و اصلاح الگوی مصرف در دانشگاه پیام‎‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی, چهارفصل, از یاسوج، شامگاه چهارشنبه همایش اقتصاد مقاومتی (با تاکید بر نقش محوری زن در کارآفرینی بازاریابی شبکه‌ای و اصلاح الگوی مصرف) در دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 سیدعلی سراج رئیس دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با ابراز خشنودی از برگزاری همایش، اظهار کرد: در جهان امروز که رقابت اقتصادی عامل تعیین کننده برای حضور کشورها در عرصه جهانی محسوب می‌شود.

سراج ادامه داد: رسیدن به قدرت اول منطقه و دستیابی به توسعه پایدار بدون بهره‌گیری از توانمندی‌های زنان محال است، زنان در بسیاری از موارد نوآوری و ایجاد صنایع نوین در اقتصاد و تجارت کشور پیشگام بوده است.

وی افزود: متاسفانه نقش کار آمد و کارآفرین زن ایرانی از نظر‌ها مخفی بوده و اگر موفقیتی حاصل شده همیشه از زبان مردان بیان شده و به نام آنان ثبت گردیده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی چهارفصل ,این همایش با شرکت کار‌شناسان امور بانوان و روابط عمومی شاغل در ادارات و دانشگاه‌های استان و صاحب نظران و فرهیختگان و دو تن از کارآفرینان بر‌تر کشوری و مسئولین استانداری کهگیلویه و بویراحمد با هدف آشنایی شرکت کنندگان با تأثیر مستقیم هرکدام از محور‌های همایش بر کار آفرینی و همچنین ایجاد زمینه سازی فرهنگی برای اشتغال افراد بدون اینکه به حمایت‌های دولت صد در صد تکیه داشته باشند برگزار شد.

بنابر این گزارش، خانم اسدی از کار آفرینان بر‌تر کشور و استان فارس با سابقه ایجاد اشتغال برای بیش از ۵۰۰۰ نفر بیکار و همچنین متخصص در بازاریابی شبکه‌ای تجربیات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و جهت آشنایی شرکت کنندگان با کار آفرینی، تجارت الکترونیک و بازاریابی شبکه‌ای و تأثیر آن بر اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی مطالبی را بیان کرد و در پایان به سؤالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی