نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. بهمن 1394 - 22:13
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخاب با بصیرت نقشه‌های فتنه‌گران و حامیانشان را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل،  عصر امروز آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در کبگیان با حضور بر سر مزار اولین شهید مدافع حرم در استان شهید ستار اورنگ با ادای احترام و فاتحه بر مزار این شهید والا مقام، اظهار کرد: ارزش شهادت لیاقت‌الله است که خداوند سبحان به منتخبین راهش می‌دهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه کبگیان و شهر چیتاب که در روز 22بهمن حماسه آفریدند و با آرمان‌های امام و انقلاب بار دیگر تجدید بیعت کردند، گفت: حقیقتا حضور شما مردم در صحنه خنده بر چهره ولایت‌فقیه و خشم و انزجار استکبار را برانگیخت.

 

وی ادامه داد: معروفیت و محبوبیت کبگیان به دوره‌های ستمشاهی و طاغوت، جنگ تحمیلی و حماسه حضورتان در تمامی راهپیمایی‌ها و سینه سپر کردن اورنگ‌هایتان در برون مرزها زبانزد خاص و عام بوده و هست.

آیت‌الله ملک‌حسینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور سبزتان مثل 22 بهمن در 7 اسفند پایبندی و علاقه به نظام را تکمیل خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: منتخب اصلح در چارچوب ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب با محوریت تبعیت از ولایت برترین انتخاب ملت در خدمت به نظام و اجرایی کردن خواسته‌های مردم در زیر سایه عدالت است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله در میدان ماندن ما با بصیرت انتخاب کردن بدون وابستگی به گرایش‌های فردی و منفعت خاص بار دیگر خون تازه‌ای به شریان نظام تزریق خواهد کرد و باز هم نقوش فتنه‌گران و حامیانشان نقش بر آب خواهد شد.

فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی